Socofloien har en svulst? au =/

Inaktiv bruker
Jeg kjøpte denne skjønne lille saken for ca en uke siden, er en socolofi. Den har vært flott og aktiv hele tiden, men de siste to dagene fikk den en svær kul på magen. Den har fått flakfor for grøntspisende og noe fargefor. De andre ciklidene i karet er fortsatt like fine og ser ikke noe på de. Kvaliteten på vannet er som det skal og finner ikke noe som skulle forårsaket dette.

Jeg tok fisken ut av karet og opp i et midlertidig kar idag, da de andre fiskene har begynt å mobbe den etter den ble syk. Den svømmer fortsatt rundt og er nysgjerrig og aktiv, men lurer på om dette er såpass ille at den burde avlives? Vil ikke at den skal ha det vondt =/ Og det ser jo unektelig vondt ut...
Inaktiv bruker
er forresten bare på en side av magen.
Inaktiv bruker
ingen som vet?
Inaktiv bruker
Nevermind, fisken er avlivet og kuttet opp. var en svær ekkel greie som rørte på seg *grøss*
Som rørte på seg?!

Altså, noe levende?

Får håpe noen tripper innom tråden og kan si hva det var... antar at du ikke tok noe bilde av dette.
Inaktiv bruker
Kan jo se på forumet på sykdom eller google etter det , men det hjelper nok lit
når du ikke har navn osv.

Inaktiv bruker
lite*
Inaktiv bruker
Var ikke mye å ta bilde av, så ut som det på bildet, bare litt hvitere og..viglete. Lite delikat, kværka det med kniven. Får håpe de andre fiskene ikke har det.
Har fått det på et par av mine Socolofier også! Men hos meg blir det hull på "kulen" og noe stikker ut. En av de 4 mnd gamle ungene døde av det, og nå har den vakre, skjønne hunnen min også fått det... Har putta oppi Ektozon, håper det hjelper... Vil ikke miste den flotte jenta mi som gir meg så mange kull!
HJELP!!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap