rosenborgfisk ønskes... (sort/hvit malle)

Samboer er ikke spesielt gira på fisk, men har nå ytret ønske om en "Rosenborgfisk" !

Må vel forklare denne ;o) Sambo har sett en sort og hvit malle, og spurte meg om vi kan skaffe slike fisker.

Jeg er ikke noe flink på maller, hvilke typer sort/hvite maller finnes? Hvor ligger de prismessig, og hvem er rimelig enkle å ha med å gjøre?

Jeg skal sette opp flere kar i juni, og når sambo vil ha "rosenborgfisk", så skal det sannelig bli mallekar :oD
min første tanke var jo sebrapleco, men den er svinedyr... sett dem til 2500++ i butikken for en 5-7 cm fisk :p
Kan ikke se at det er noe som heter "Rosenborgfisk".
Sanne
min første tanke var jo sebrapleco, men den er svinedyr... sett dem til 2500++ i butikken for en 5-7 cm fisk :p

Oi, de var dyre! Men utrolig flotte!
Håvard Støre Andresen

det er vel bare et kallenavn på fisken, fordi den har samme farge som rosenborg merke og drakta.

L066, L129. de to fiskene er hvite og svarte, men ingen av de er like fine som sebra plecoen da.
fiskeren
[QUOTE=Håvard Støre Andresen]Kan ikke se at det er noe som heter "Rosenborgfisk".

det er vel bare et kallenavn på fisken, fordi den har samme farge som rosenborg merke og drakta.

L066, L129. de to fiskene er hvite og svarte, men ingen av de er like fine som sebra plecoen da.

Hehe, det stemmer. Min sambo som kalte en malle på et bilde for Rosenborgfisk, trønder sjøh...

066 er veldig flott i alle fall. Har sett igjennom noen maller i L-registeret nå, mye fine maller som kunne ha vært moro å hatt.
cara79
[QUOTE=fiskeren][QUOTE=Håvard Støre Andresen]Kan ikke se at det er noe som heter "Rosenborgfisk".

Hehe, det stemmer. Min sambo som kalte en malle på et bilde for Rosenborgfisk, trønder sjøh...

066 er veldig flott i alle fall. Har sett igjennom noen maller i L-registeret nå, mye fine maller som kunne ha vært moro å hatt.

regna med det var en trønder eller bare en stor fan av rosenborg.

ja mye fine maller ja. ser selv i registeret mange ganger og sitter og drømmer om fiskene. men, mange maller blir store da
Håvard Støre Andresen

Åjoda...Og vi som heier på Lillestrøm har denne

Dette er forøvrig Viking-fisken.
Loomis
[QUOTE=Håvard Støre Andresen]Kan ikke se at det er noe som heter "Rosenborgfisk".

Åjoda...Og vi som heier på Lillestrøm har denne

Dette er forøvrig Viking-fisken.

hehe greit med maller XD

men lignet litt på stabæk
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap