Endring av oppsett.

Eg har hatt akvarium i omlag eit år no, og har bestemt meg for å gjera ein del endringar.

I den forbindelse har eg ein del spørsmål:

Fyst litt om kva eg har i dag:
Eit 110L juwel akvarium med innvendig original pumpe.
Tre siamesiske alge-etarar og ein Ancistrus, (gav bort ciklidene i helga.)
2 stk 18W lysstoffrør

Eg ynskjer er å ha meir planter og guppy’r, muligens ein større fisk.

Då eg vil ha fleire planter har eg tenkt å bygge om til 4 lysstoff rør med to ”kretsar” så eg kan regulere mellom 2 og 4 røyr. Har også tenkt å lage eit DIY CO2 anlegg, eventuelt kjøpe eit meir avansert vis ting går bra.

Det fyst eg lurer på om eg trenger å kjøpe Eheim 2026 eller om eg klarer meg med 2224? Noko gode tips til kor eg finner gode pumpe tilbod? Har sett på webzoo [URL=http://webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=42&produktid=1827&Navn=02.%20Eheim%20Pro%203&HKatID=24 ]sitt 2224 tilbud[/URL]


Eg trenger og auke Kh nivået for å tilsette CO2 har i dag ein Kh på 3. Kva produkt kan eg nytte i lag med Eheim pumpa?

Kva fisk kan eg ha som ”sjefs fisk” i lag med guppy?

Takker for alt av innspel då det sikkert er tusen ting eg ikkje har tenkt på.
Det holder lenge med Eheim Pro 2224 til et 110 liters kar. Ingen vits å skyte spurv med kanoner Det blir dessuten lett litt for mye storm i et vannglass med så voldsomt overdimensjonert filter som 2026 ville vært, som trøkker ut altfor mange liter i timen. Stort filtermateriale-volum er bra, det er det som avgjør hvor godt et filter biologisk renser vannet. Ikke hvor mange liter det trøkker gjennom pr time.

Eheim Pro 2224 med filtermateriale inkl. er et godt tilbud.
Takk
Takk for eit rask og kontret svar. Då blir det nok det 2224 på meg
kongenavvakvariumet
Då eg vil ha fleire planter har eg tenkt å bygge om til 4 lysstoff rør med to ”kretsar” så eg kan regulere mellom 2 og 4 røyr. Har også tenkt å lage eit DIY CO2 anlegg, eventuelt kjøpe eit meir avansert vis ting går bra. Eg trenger og auke Kh nivået for å tilsette CO2 har i dag ein Kh på 3. Kva produkt kan eg nytte i lag med Eheim pumpa.


Du trenger ikke å tilsette noe som helst for å øke Kh.
2 lysrør til vil utvilsomt hjelpe på planteveksten. DIY Co2 er en fin plass å starte, om du finner ut at du liker å dyrke vannplanter er veien kort til "skikkelig" Co2.
Flott at du skriver nynorsk! Det er ikke så ofte jeg ser på forumet her.
Lykke til med plantevekst
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap