Hvordan fester jeg den?

Jeg kjøpte meg ei lita rot i dag for å ha i akvariet mitt. MEN jeg tenkte faktisk ikke over at tre flyter!!:p Ble litt for ivrig i å få "pynt" til karet mitt...

Hvordan i alle dager skal jeg få festa den i bunnen på karet??
MÅ jeg kjøpe en diger stein å legge over den?:S
Edit: magnus kom før meg

Heisann.

Som regel flyter alle røtter du kjøper hos dyrebutikken.
Men det du kan gjøre er å legge roten oppi en stor bøtte, med noe tungt oppå for å tvinge roten under vann.

La den ligge slik ett par dager, slik at den trekker til seg vann, og vips, roten flyter ikke lenger Dette hjelper hvis det er en redmoore eller mangrove rot du har.

Fisken Magnus
[URLBLOCK1] Les der.


aah, tuusen takk!
Alexus
Edit: magnus kom før meg :) Heisann. Som regel flyter alle røtter du kjøper hos dyrebutikken. Men det du kan gjøre er å legge roten oppi en stor bøtte, med noe tungt oppå for å tvinge roten under vann. La den ligge slik ett par dager, slik at den trekker til seg vann, og vips, roten flyter ikke lenger :) Dette hjelper hvis det er en redmoore eller mangrove rot du har.


ja jeg får gjøre det, tenkte ikke over at den kanskje synker etterhvert:p
Takk for svar!
jeg gjorde akkuratt den samme feil :-P men jeg bare la en stein halvveis over den oppi akvariet mitt, så etter en stund prøvde jeg å ta den bort, å rota er blitt tung og ligger pent på bunn uten noe hjelp lenger
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap