Malle

Hvem malle synnes dere er best ,fortell hvorfor.
Maller er pene fisker lurer på om gibbecips er agressive mot andre maller?:P
Du burde kjøpe en ancistius eller pleco

L-144 er også bra, sånn som Stine har vettu (:
L-144 er ikke pen dessutten er den dyr å skiller seg iokke ut hehe:P
Er dette et lite troll tro?
Svar og forslag blir jo vraka.... ?
Dette er heller ikke eneste plassen du stiller spørsmål?
Det er da bare og søke her og du finner svar på det meste du spør om?
Slapp av det er kompissen min hehe men folk sier så mye rart og jeg spurte om en ting plutselig begynner de å diskutere størelse det er jo lættiss?:P
-Lip-
L-144 er ikke pen dessutten er den dyr å skiller seg iokke ut hehe:P

Virker som det er mange yngre som svarer på tråden her og også trådstarter. Virker som det er lite gjennomtenkt det som skrives. L-144 er en spesiell malle, og skiller seg ut på lik linje med ancistrus albino, dog spesielt på fargen. Grunnen til at du skriver det du gjør er at du selv ikke har råd til den. Å anbefale deg pleco er høl i hode når en ikke ser hvor stort karr du har. Både Gibbi og Pleco blir opptil 50 cm lang og regner ikke med at du har et karr som passer for en slik størrelse. Kjøp deg en ancistrus sp oppdrettsvariant da dette er en billig malle, en effektiv malle og en som ikke blir så stor.
Det er da godt at de yngre engasjerer seg i akvariehobbyen?
FishFace
Det er da godt at de yngre engasjerer seg i akvariehobbyen?

FishFace
Jeg er veldig glad for at yngre gutter og jenter tar del og engasjerer seg i denne spennende hobbyen som veldig mange av oss er glad i. Men enkelte er litt kort-tenkte av dem og kommer med feil opplysninger og forslag som ikke er helt heldige. Som tidligere i denne tråden ble det anbefalt en pleco som blir opptil 50 cm lang!!! Mange er også så unge at di ikke klarer å skrive så vi som leser skjønner hva som blir skrevet. Slik som også ble gjort i denne tråden. Det innlegget ble slettet av en moderator kort tid etter det ble skrevet.

Nei jeg er IKKE mot at yngre akvarister kommer til, men en må passe litt på hva en kommer med av forslag. Noen uheldige forslag kan få katastrofale følger for den unge akvaristen som tar forslaget til seg. Jeg har flere ganger gitt bort fisk via annonser her på AF forbeholdt dere unge akvarister og håper mange unge i fremtiden vil ta del i vår hobby. Ønsker alle unge akvarister lykke til og anbefaler dere å lese litt om fiskene i di forskjellige basene og plassene som finnes her på AF. Di er til hjelp på mange måter

Mvh LOFFA
Jo, er enig, men de som er unge burde kunne svare om de vet svaret?
Og de unge er ikke akkurtat 13 år heller da!
hehe hun syntes det jeg hadde alrdi kjøpt en så stor malle uansett for den ahdde ikke fått plass til å snu seg eng gang sikkert:P
Jeg kom bare med et forslag
å eg advarte om at den blei stor å den går i et kar så e lide nor den e liden !
loffa
[QUOTE=FishFace]Det er da godt at de yngre engasjerer seg i akvariehobbyen?

FishFace
Jeg er veldig glad for at yngre gutter og jenter tar del og engasjerer seg i denne spennende hobbyen som veldig mange av oss er glad i. Men enkelte er litt kort-tenkte av dem og kommer med feil opplysninger og forslag som ikke er helt heldige. Som tidligere i denne tråden ble det anbefalt en pleco som blir opptil 50 cm lang!!! Mange er også så unge at di ikke klarer å skrive så vi som leser skjønner hva som blir skrevet. Slik som også ble gjort i denne tråden. Det innlegget ble slettet av en moderator kort tid etter det ble skrevet.

Nei jeg er IKKE mot at yngre akvarister kommer til, men en må passe litt på hva en kommer med av forslag. Noen uheldige forslag kan få katastrofale følger for den unge akvaristen som tar forslaget til seg. Jeg har flere ganger gitt bort fisk via annonser her på AF forbeholdt dere unge akvarister og håper mange unge i fremtiden vil ta del i vår hobby. Ønsker alle unge akvarister lykke til og anbefaler dere å lese litt om fiskene i di forskjellige basene og plassene som finnes her på AF. Di er til hjelp på mange måter

Mvh LOFFA

Foresten hehe jeg har råd til noen l-144 hvis jeg kan kjøpe akvarium til 4000 .
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap