Taiwan pale blue reke

Har akkurat fått Taiwan Pale Blue reker, og Chinese White fra Rejefarmen i Danmark. Fantasisk service og mennesker Kjøpte 10 av hver, men fikk 25 av hver
Jeg mistenker dog at Chinese White er "Dansk" for White Pearl - da disse ser helt like ut for min del.
MEN.. denne Taiwan Pale Blue, er en nye skapning for meg, og finner ingen i basen som ligner nok. Skal legge inn bilder underveis, etter som de vokser opp og får bedre farger. De kan best beskrives som en Blue Pearl (lyse blå transparent kropp) med brune felter, flekker på skallet. Synes det ser ut som om denne kan utvikle seg til å bli en ganske så fin art. To hunner går med egg, så gjenstår å se om de slippes, eller klekkes
Oppløftende å høre at det gikk bra i postgangen med levende reker helt fra Danmark

Var de pakket godt og profesjonelt, synes du?

Hvor mye handlet du for? Jeg lurte litt på hvordan det gikk gjennom tollpost i Norge, når du åpenbart har handlet for mer enn 200 kr? Jeg kjenner reglene så godt, så jeg har ikke bestilt reker av den grunn (det ville blitt så få). Men hvis du vet om et knep, så del det med oss, hehe
De sender ikke
enda.. Men jobber saken for å finne en bra fraktør for levende dyr. Hentet dem selv, 1,5 times kjøring fra Hirtshals. Handlet på lørdag, mens de kom oppi sine nye kar 48-50 timer etter handelen. Jeg kjøpte 10stk av hver beskrevet art ( men fikk 25 av hver bl.a masse under 1cm), bestilte Sulawesi Kardinalreke til sommeren, fikk med stor pose rekefôr, isopor eske, varmepose og ja i det hele tatt alt dette for under 200 danske kroner...

Kan fortsatt ikke se at noen har falt bort heller.

www.rejefarmen.dk har fått en ny kunde for livet i meg
Kult Jeg tror jeg må få mann og barn med på dansketur til sommerferien!

Eg skal ha kardinal reker en gang i livet mitt. Sikle Sikle! Blir med å hente de når de får de inn, men må ha et kar først!.
hørtes ut som en plass hvor man må holde hardt på lommeboka ja :p kommer nok garantert til å ta meg en tur dit engang
Anbefales!
på det sterkeste! De er i stadig utvikling, og vil bare bli større og større. Ufattelig bra service og priser iallefall. De tar feks 900kr for 10stk Kardinalreker. Men i dette tilfelle tror jeg nok at 10stk er 10stk, og ikke 25

De tilbyr også å kjøre rekene til Hirtshals, slik at man bare går av båten og henter dem, betaler og reiser tilbake igjen.
Det aka eg jør neste gong eg e i hirshal
me har huta der så då reise eg øve å sjøpe fisk på styr på dyr å bestile noken reke
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap