Kan disse være sammen eller?

YO!

Kan disse fiskene være sammen?:
Leopardbuskfisk, Neontetra, Sommerfuglciklide, Kujlii ål, Pleco, Løvehodeciklide og Corydoras Panda?
Eller spiser Leopardbuskefiskene Neontetraene og Plecoen spiser fiske eggene eller kan Kujlii ålene spise fiske egg?
Blir det for mye fisker?
Jeg skal kjøpe meg et 290-340l.

Takk for svar!!
Leopardbuskfisk må holdes i lag med større Tetra en Neontetra. Leopardbuskfisk er en rovfisk, så Neontetra og Leopardbuskfisk er ikke en god kombinasjon.
ok, Jeg viste det, men jeg bare spurte for sikkerhetskjyld.

Hva med de andre?
Noen som vet?
Er enig i at buskfisken ikke passer inn og ville også fjernet løvehodeciklidene siden de krever kraftig sirkulasjon av vannet og er temmelig aggressive når de leker.

Resten av gjengen skulle kunne gå overens i et såpass stort kar. Det eneste er vel at plecoen kan bli litt ødeleggende for egg og yngelpass rett og slett fordi den blir så stor at den vil skape litt kaos bare ved å bevege seg når de andre fiskene er så små.

Kuhlii-er spiser nok egg om den kommer over de, men er ikke aktive eggrøvere ser det ut som. Det har ihvertfall dukket opp en stjernedanioyngel i karet mitt hvor det går 15 kuhliier.
Da så!, Jeg skal satse på Løvehodeciklider jeg.
Jeg tar Kujlii-ål uansett jeg.
Vet ikke hvordan erfaring andre har med løvehodeciklider, men min er erfaring, er at de må gå med fisker som er på ca. samme størrelse, å tåler litt.
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap