Små micro dyr

har noen små micro dyr i minste karet mitt og lurer på hva det kan være??!?? er et reke kar, men når jeg studere disse små er kroppen liten men litt avlang med tomindre runinger foran som er fronten!
Håper det ikke er noen farlige kryp! Klarer ikke å ta bilde da dei er for små for kameraet mitt...
Inaktiv bruker
Er ikke rekeyngel da?
det var det jeg trodde først..men noen som sa til meg at om det var rekeyng el så hadde jeg sett det..for man ser at det er mini reker...
men dei holder seg for det meste på glasset, men ser avogtil dei flytta seg fra ene veggen til andre ved å svømme i vannet..så er gode svømmere.
Høres litt ut som cyklops.
har hatt noe lignende microdyr selv, disse skapte ikke problemer for meg. bled kvitt dem etter at jeg fikk guppy, de elsket og slurpe i seg disse små microdyrene. kan jo prøve med ett par. guppy skal gå greit sammen med reker også er ikke ekspert så om noen vet bedre rett på meg. fare for at yngel blir tatt.
Mest sannsynlig er dette harmløse skapninger. Heller mest mot cyclops jeg og, men de ser mere ut som et komma, evt et komma med to prikker på halen.

I det øyeblikket det kommer fisk i karet, vil de aller fleste forsvinne ganske raskt, og du vil ikke se mere til dem.
men karet er kun 20liter..synes det blir for lite for guppy jeg...
Har kjøpt meg asiatisk jeger snegler som skal oppi karet i dag..Kansje dei tar dei..synes så synd i fisk om det skal oppi..fint å ha plass å svømme på..Men kjøpte kun 3snegler siden det kosta litt i butikken her...
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap