Tropheus tråd (side 107)

og hvor i landet befinner denne sjappa seg? =) håper det er på sørlandet.
ja er ikke det typisk da.. jeg har jo 4 timers kjøring bare til oslo. det var leit. noen som veit om ei bra sjappe på sørlandet for tanganyika?
synd det ble for langt Are! Driver å utvider akvarieavd nå, så blir større også! Med mere utvalg! Får ta turen til sommern eller påske vettu!

ja det er no skikkelig dritt. men men sånn er det. får se om jeg og frøkna kan ta en tur utpå sommeren. men godt å se at det blir sparket litt liv igjen i denne tråden. virker også som om tanganyika miløet har krympet litt til min store forferdelse?

nå som jeg endelig skal i gang med store akvarieprosjekter hehe..
Ja, virker nesten sånn! Hyggelig at det muligens blir tur. Du får si ifra noen uker før du kommer om det er noen spesielle fisker du kunne tenkt deg, vi skaffer det meste!
det er jo fantastisk. sånt trenger vi =) har nå for øyeblikket en 530l jeg skal ha tanganyika oppi. hva det blir kommer litt an på hva jeg kan få tak i rundt omkring her. kan da kjøre litt men 5-6 timer en vei blir litt vel drøyt. jeg og frøkna er på leit etter småbruk/gård da vi utvider hestedrettet vårt. og så fort vi finner noe blir det akvarierom på meg og da blir det en del innkjøp. da er det godt å ha butikker som kan skaffe det man er på jakt etter =)
Yes, stemmer det! Mye fine småbruk på Hedmarken også!!
ja helt klart. vi kikker fra hedmark og ned til telemark faktisk. lokasjon er ikke så viktig for oss da transportøren vår tar samme pris pr hest uavhengig av om det er fra hedmark eller ned. så det gjelder egentlig å finne rette plassen. men er jaggu en utfordring det også.
Vil tro det ja! Lykke til!
forresten. veit du gjennomsnittsprisen på calvus og compressiceps? og sneglehuslekere? tenker på sånn ca. skal sjekke ut noe som heter ynglagård som ligger litt vest for arendal. kommer selvsagt på str og om de er VF eller F1 osv men tenker sånn gjennomsnittspris for ungfisk VF og F1?
Ocellatus, multifasciatus, brevis +/- 100,- for oppdrett

calvus små +/- 100,-

Tropheus oppdrett 6-10cm +/- 200, f1 + 300,-

noe der
mange takk. greit å vite.. har du no nettside til denne butikken? regner med de fører litt akvarieutstyr også?
Fører akvarieutstyr ja, massevis! Nettsiden er ikke oppe enda! Kommer i løpet av kort tid!
morro morro. da må du legge ut linken så jeg får sjekka den ut.
fører: sera , fluval, eheim, boyu, tetra, hikari, tropical, noraq, juwel + mye mer!
ikke dumt ikke dumt. blir det nettbutikk også?
uvisst... får se hva som skjer...
Hei,

jeg legge ut noen bilder av fiskene jeg har for tiden.

Hestenese er en VF han.

Tropheus lunangwa south er F1 fisker fra tyske forhandlern Isabi.

Mine favoriter tropheus lufubu er VF fisker fra badat.

Har en gruppe på 3 hanner og 9 hunner.

På bildet er det beta hannen som jeg syns ser bedre ut en alpha hannen.

hilsen

fabjong
Flott fisk fabjong. Kom gjerne med flere bilder
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap