Tropheus tråd (side 2)

Mariflyfly
Har googlet litt og funnet ut at Dine bright red også går under navnet: Kalambwe. Fant også dette... [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/19859_090314174736_1.jpg[/IMG]


Dette kartet ligger i Tropheus tråden også, men i stort format
Evolution
synes ikke nkonder og golden kasumba er like i det heletatt:-)


Enig med deg her Erik!
Her får dere Jessheims "golden".

[External Image]

[External Image]
SUKK det var "dårlig" gjordt.... snufs skal du selge noen av de????
det er Roger sine ikke Badat sine
Mariflyfly
SUKK det var "dårlig" gjordt.... snufs skal du selge noen av de????


Disse er "svindyre"! :p
200 gr. OSI spirulina flakes til ca. 175,- inkl frakt til norge er det dyrt? Jeg synes ikke det hørtes avskrekkende ut. Dette er fra england da...
2nelise
200 gr. OSI spirulina flakes til ca. 175,- inkl frakt til norge er det dyrt? Jeg synes ikke det hørtes avskrekkende ut. Dette er fra england da...





Det blir vel noe lunde det samme...
Jepp, og da er jo ikke OSI dyrt. Jeg betalte rundt hundrelappen for 34 gr. Spirulina flakes fra Osean Nutrition, WOW - det er dyrt det i forhold til OSI. Jøsses, nå ble jeg sjokkert.
kan annbefale og bruke waffers også.... da får de litt og jobbe med og..
Nå har jeg kjøpt 200 gr. OSI spirulina flakes fra england, og det kom faktisk på 127,50 med frakt til norge. Betalte med paypal. Måtte kontakte de først og få godkjent ordren da norge ikke var med på lista over land som sendes til, bare danmark og sverige. Men jeg fikk OK og de sendte meg brukernavn og passord pr. mail.



Det som skjedde var at jeg satt å leta etter OSI på ebay, tenkte jeg kunne få det billigere der. På amerikansk ebay var det kun en selger som sender internasjonalt og frakta var så dyr at det gidda jeg ikke. Så jeg kikka på engelsk ebay. Der kom jeg over produktet til en mye rimeligere penge. Men de sendte kun til UK. Men jeg kontakta de og spurte om de ville sende til norge. Fikk da svar at ja, men via webbutikken demmes, og fikk adressa til den, som jeg linket til i mitt forrige innlegg. Da norge ikke var med på sendelista så kontaktet jeg henne igjen og fikk da tilsendt brukernavn og passord som jeg skulle bruke.

*penger spart er penger tjent*
der virket det som meget bra priser... hadde klemmt til med en 1kg bøtte med engang da.. slipper og bestille så ofte, og pga frakt og toll og slikt... og de vil elske det... gi en lyd da om åssen det går da med toll og slikt..
Tenkte at jeg skulle prøve minstepakken på 200 gr. først for å se. Det er ikke toll og moms på utenlandske varer under 200,-

Fortollingen er den samme uansett om varen kommer fra Danmark eller England, eller Kina for den del og ja nå som pundet har lav kurs så
*løp og kjøp*
sant nok da ja... hva skrev du på land da??når jeg sku regge meg på den siden var jo ikke norge der da... hallo har de glemt oss eller?? hehe
De har vel ikke hatt forespørsler fra norge regner jeg med. Troffemiljøet er vel større i danmark og sverige?

Jeg valgte sverige som land for å få den riktige frakten. I by så skrev jeg også NORWAY, hehe. Skrev også i bestillingen at det skulle sendes til norge og ikke sverige. Har fått bekreftelsesmail på at det er ok og at det sendes ut i morra. Royal Mail er veldig kjappe, tar ca 3 dager fra england til norge.
Nå har jeg sendt de en mail og spurt om de kan legge norge inn på shipping lista si. Fortalte at folk i norge bestiller fra danmark men at de har bedre priser, og da ønsker folk å bestille fra dem.

Regner med at det blir fikset, alle vil vel ha kunder
Jeg har nå fått følgende svar: I have just had another enquiry from Norway. If you could tell your forum that there is a problem at the moment on our website that we are trying to fix as soon as possible. In the meantime if anyone has an urgent order they could email me and I will send them a PayPal invoice.

Regards and best wishes
Paul Mellors

African Aquatic [info@africanaquatic.com]
Noen som vet hvem som produserer O.S.I ???
Her folkens, nå får jeg beskjed om at Norge er på lista

I have managed to add Norway now to the website, it was easier to do than I thought it would be!
Please let me know if any of your colleagues have any problems.
Regards and best wishes

Paul Mellors



Tilfeldig bekjentskap
© Emil Andre Rasmussen Engø
Reklame for plussmedlemskap