Malawi innredning, for store steiner?

Inaktiv bruker
heisann, jaja, Vegar Haugerud har omsider startet opp med malawi igjen, å jeg lurer nå på om steinene jeg har lagt på høre side er for store? jeg liker store steiner, men vet ikke om disse er alt for store..
er issopor i bunn, 1,5 cm tykk, men er ikke så sikker på om det holder de to steinene der som tilsvarer ca 50 kg tilsammen..
noen som har noen tips?
er litt uskarpt enda da men
hehe skummelt:p eg selv hadde alderi turt og hatt så store steiner, men ser jo folk som bygger opp hele bakgre vegg med mindre steiner og det veger jo enda mer så vet ikke..
Inaktiv bruker
Likte oppsettet jeg
Hmm. Vet ikke om jeg hadde våget de steinene med akvarie på stativ. Innbiller meg at det er sikrere når karet står på et bord/benk. Tror ikke jeg hadde turt i det hele tatt faktisk. Ville i hverfall ikke hatt de oppå hverandre.
Du kan evt sende en mail til Håvard Støre Andresen og spørre ham. Han har masse stein i karene sine og bør ha greie på hva som vil holde.
Nydelig oppsett Vegard! Jeg er imponert

Det krever litt gøts og armstyrke å plassere en så stor steinblokk. Siden du bruker underlag er det temmelig safe.

Post gjerne flere bilder etterhvert som tåken forsvinner.
Inaktiv bruker
hehe, ja måtte løfte forsiktig for å få de oppi karet uten å miste de på glasset:P
men gikk jo bra, å skal være mere "frie" steiner på venstre side, altså, istedenfor små røyser, så skal det være litt høye steiner som skaper sprekker osv
men det får jeg da i kveld da dama er dratt:P
legger ved et par bilder av det fra i dag morges jeg
ble forresten litt uskarpt pga morgenlyset, også hadde jeg ikke for gardina akkuratt nå..
Det er sjeldent vakkert

Gleder meg til å se flere bilder av karet i tråden din etterhvert.
Inaktiv bruker
ja da kom det enderlige resultatet som kanskje tilfredstiller Håvard Støre Andresen litt
så her har du bildene Håvard
litt uskarpe midt på dagen men:P
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap