Hjelp! yngler!!!

Jeg har idag fått mine aller første yngler!!!!
La meg omformulere den setningen, "yngelen"..

Er det mulig å bare få EN yngel?:S:S
syns det er rart siden de blir født i kull?

Det er en blå kulturform variant
Og det går vel bra med knust flakfor som for til yngelen?
Hvilke fisk er det du har fått yngel på? og gratulerer, altid gøyt når du får til yngel.
Jeg antar det er guppy vi snakker om?

Som regel kommer det langt flere, ja, men de andre kan ha blitt spist. Har selv sett mor føde en, for så å snu seg rundt å spise stakkaren med en gang. Den ble kanskje 2 sekunder gammel :p
blå kulturvariant? den som er avbildet som en blå fisk på xiphorus helerii..
den var gravidd da jeg kjøpte den;P
ps_ jeg har bare sverddrager altså
Ah sverddrager. Samme sak - de spiser yngelene sine de også
Har flere ganger opplevd bare å se en yngel. Enten er de andre spist, ellers så er det bare en.

Men så hender det at det dukker opp et par til etter noen dager, som har gjemt seg. Spesielt hvis du har mange planter. Andre ganger blir det bare den ene fra det kullet.
Yngel
Hei. Kjempeartig med yngel. Har selv Molly og Platy. Begge har fått yngler,noen ble spist,så i forvillelsen fanget jeg en yngel som nå er i en bolle. Der har den vært i en mnd.,og er nå like stor som en "rosin". Men til min forbauselse, så dukket det plutselig opp en yngel i det største akvariet i dag! Den var også like stor som yngelen i bollen,ergo betyr det da kanskje at de sterkeste ynglene overlever, uansett! Så fortvil ikke, det vil nok bli flere yngler. Hilsen Tove
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap