Kommer guppyen min til å dø?

Min flotte hunn guppy har for en uke siden født, men nå ser hun svak ut og svømmer mye på bunnen og ligger litt på siden, kommer hun til å dø eller er hun bare sliten? Ser ikke bra ut!
Det er ikke uvanlig at fødselen tar såpass på moren at hun ikke kommer seg igjen. Du får bare gi henne så gode forhold som mulig, følge litt ekstra med henne og eventuelt avlive henne om det ser ut som hun sliter. Den før harføre guppyen regnes nå som en litt skjør fisk og det er ikke uvanlig med uforklarlige frafall på disse dessverre.
Hei!
Ja jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle tilstanden hennes. Når det kommer mat svømmer hun som vanlig og spiser godt, men ellers ligger hun og vugger på bunnen eller støtter seg oppå flyteplantene.
Det ser nesten ut som om et menneske som svømmer uten å bruke armene liksom, hvis dere skjønner, hehe..
er du sikker på at hun er ferdig med å føde??noen gangr kan de holde på i dagevis spesielt vist de blir forstyrret av en bekymret mamma.
Det går bra nå!
Hun har kommet seg betraktelig nå, ser bare litt tom ut liksom...akkurat som om hun har punktert, men ellers svømmer hun rundt. Nå venter jeg bare på at neste mann(kvinne) skal føde..Det eneste jeg merker er at hun er blitt lit svai i ryggen.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap