Kjells Rio 400

Ja da er d vel på tide å prøve seg med en egen tråd. Har tenkt lenge på dette men har vært travelt opptatt med å sette opp akvariet. Byttet fra et 160L til dette Juwel Rio 400 som jeg har fått dispensasjon til å sette midt på stua. Har jo sikkert som en del andre hatt en del start-problemer, men det er jo bare å ta en tur innom akvaforum så løser det meste seg. Skal prøve å få lagt ut (bedre og flere) bilder og info etter hvert. Vil rette en takk til akvaforum for all informasjon og hjelp.
Gratulerer med ny tråd, gleder oss til bildene
Da har jeg fjernet kull-filter fra FX5- pumpa. Byttet 20L vann og testet vannet. Ser OK ut men kjører vannbytte hver dag enda. Tempen i karet var på 27 grader i går kveld så jeg dro ut støpselet til varmekabelen. Vurderer å sette en termostat på denne. Her er bilde av en av mine 4 scalarer
Heia fra Møre!

Kjekt med nye tråder og bilder av beboere i akvarier
Du får legge ut bilder og fortelle om hvordan det går med livet under vann.
Etter at jeg selv fant Akvaforum,aner jeg ikke hvor mange timer jeg har brukt her,men dette er et sted som bobler over av info og hjelpsomhet.

Så velkommen til deg

mvh
Fant en død rødmunnstetra i akvariet idag. Byttet 20 L vann og testet vannet. Alt ser ok ut. I morgen eller rettere sagt senere i dag kommer en elektriker for å bytte sikrings-skapet vårt. Blir strøm-løs en stund(4-5 timer) så jeg vurderer å leie et aggregat. Hvor lenge kan pumpene være strøm-løse tro??
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap