- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Desorientert ancistrus
Desorientert ancistrus
Satt å kikka litt i karet mitt en stund i stad og la etter hvert merke til den ene Ancistrusen min hadde liggi veldig lenge stille, så jeg dulta litt borti den med en håv, og den reagerte ikke. Så tok jeg den oppi en yngleboks så jeg kunne se litt mer på den. Det er ut som om magen er helt innhul, som om den er veldig tynn, samme på begge sidene av "nesa" pluss at den er ganske blek på tre steder på nesa. Prøve så å ta forsiktig på den, jo den reagerte ikke i det hele tatt. Så putta jeg den tilbake i karet og den la seg rett ned på bunne. Prøvde å ta forsiktig på den igjen, og da reagerte den, men det virket helt desorientert, svømte litt opp ned, og la seg opp ned på bunnen.
Jeg har ikke noe her å måle vannverdiene med nå, men temperaturen er i alle fall ca 26 grader. Alle de andre fiskene oppfører seg helt normalt og svirrer rundt som de pleier.
Har ikke kjøpt fått noen nye fisker oppi der siden rett etter jul eller noe sånt, men satte to nye planter oppi der for fem timer siden, en anubias og en jeg ikke er helt sikker på hva er, ser litt ut som en Vallisneria nana, bare at bladene er litt bredere og den har lysere farge.
Noen som har noen ideer hva som feiler han?
Jeg har ikke noe her å måle vannverdiene med nå, men temperaturen er i alle fall ca 26 grader. Alle de andre fiskene oppfører seg helt normalt og svirrer rundt som de pleier.
Har ikke kjøpt fått noen nye fisker oppi der siden rett etter jul eller noe sånt, men satte to nye planter oppi der for fem timer siden, en anubias og en jeg ikke er helt sikker på hva er, ser litt ut som en Vallisneria nana, bare at bladene er litt bredere og den har lysere farge.
Noen som har noen ideer hva som feiler han?
Postet 25.03.09 kl 18:38
Postet 25.03.09 kl 20:53
Postet 25.03.09 kl 22:15
Endret: 25.03.09 kl 22:15
Postet 26.03.09 kl 06:59
Postet 26.03.09 kl 13:29
Postet 26.03.09 kl 16:20
Postet 26.03.09 kl 16:59
Postet 26.03.09 kl 18:45
Postet 26.03.09 kl 19:03