Navn på algespiser?

Kan noen fortelle meg hva slags algespiser jeg har? Den er liten,gul,roter rundt på bunnen og spiser også oppover glasset . Munnen er som en sugekopp,dessuten "flyr" den også rundt om i vannet.?.
Er det ? Finner liksom ikke fram til hva slags art det er. Jeg har to stk. men den andre har blitt dobbelt så stor?? Jeg forer med pellets, men det er bare den store som spiser av den.Hva skjer? Den minste legger liksom aldri på seg. Dessuten blir den jaget mye av den store.?
Uten et bilde er det jo ikke mulig å si for meg som ikke ser fisken. Derfor jeg linket til basen slik at du kunne sammenligne bildene med de fiskene du har
Inaktiv bruker
Otto kansje??
Finnes det gule ottoer?

Det kan også være en albino ancistrus, eller en L144. Det er ikke mulig å gjette seg fram til uten et bilde. Mange fisk som er gule, har "sugekopp" og henger på glasset
ElinH
[URLBLOCK1]

Jippi, ja, det var en sånn en Er ikke helt mester på data,heller,he,he. Kan ikke dette med å legge inn bilde--enda
Ah, jeg skjønner. Jaja, men da fant vi ut hva du har slags fisk
Men tror du den minste er syk? Fikk dem samtidig, men forskjell i størrelsen er helt utrolig nå. Den er også blekere i fargen, mens den store har blitt skikkelig GUL.??
Tilfeldig bekjentskap
© Jo Stenersen
Reklame for plussmedlemskap