Csi-akvarium

Hallo
Lurte på om noen har en teori om hvorfor L-144 malla mi døde. Jeg hadde hatt den i to dager før jeg så at den lå på ryggen med en kjempe-oppblåst buk og den pustet veldig raskt. Så ingen grunn til å la den lide, så jeg tok derfor livet av den.

Sjekket vannkvaliteten og så at NO2 var OK, PH 6,5, KH 2 og GH 2. Jeg kjøpte den som make til en L-144 han som har levd i dette karet i over et år.

Butikken sa at den antakelig hadde dødd av forstoppelse. Kan dette skje på kun to dager? [External Image]
Jeg syns dette høres rart ut, så lenge du har gjort det du alltid har gjort med den andre. Da virker det heller som du har fått en dårlig fisk.
Oi! Ser jo ut som den holder på å eksplodere!
De burde jo absolutt erstatte fisken! Spør om å få snakke med den ansvarlige/daglig leder!
Jeg er ingen ekspert, men forstoppelse er umulig mener jeg, i løpet av 2 dager.

Hvordan oppførte fisken seg i butikken, eller før den dødde ?

Hvor mye matet du etter at du fikk denne fisken ?

Min teori er at den ble oppblåst etter at den var død.

Mvh
Terje
Herregud..... Er det verste jeg har sett.
Stakkars fisken lever faktisk fremdeles på bildet der, var så opplåst allerede da. Så ikke noe håp for den så jeg tok livet av den
er heller ingen ekspert, men har lest masse i dette forum. Jeg mener å ha lest om osmose og sånne mager, har med vannkvalitet for etablerte fisker, og tilvenningstid med nye, husker jeg riktig.

sjekket litt og fant denne, ser nokså likt ut.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap