- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Billige fisker og planter i bergen?
Billige fisker og planter i bergen?
Jeg skal antagelig snart til bergen en tur - og har lyst å handle inn planter og fisker. Men kan noen anbefale meg en butikk da, som selger rimelige fisk og planter? Og som har friske fisk og planter? Jeg har ikke så mye å handle for, men pga en ciklide som elsker planter, så trenger jeg virkelig å fornye litt.
Postet 31.03.09 kl 13:37
Postet 31.03.09 kl 14:14
Postet 31.03.09 kl 14:21
Postet 31.03.09 kl 14:32
Bra akvariebutikk i bergen?
Skal på shopping senere i dag og lurer på om noen har forslag til gode akvariebutikker i Bergen.
Midtun zoo i åsane har stort utvalg, men "selgere" som sier alt passer sammen. Greie priser.
Sentrum zoo på Galleriet. Flinke folk, men ofte tom for fisk jeg skal ha.. Hehe.
Er det andre dere kan anbefale?
Skal handle noen planter og fisk.
Tenker å sjekke ut på Sartor senteret i dag.
Midtun zoo i åsane har stort utvalg, men "selgere" som sier alt passer sammen. Greie priser.
Sentrum zoo på Galleriet. Flinke folk, men ofte tom for fisk jeg skal ha.. Hehe.
Er det andre dere kan anbefale?
Skal handle noen planter og fisk.
Tenker å sjekke ut på Sartor senteret i dag.
Postet 01.08.09 kl 10:07
Endret: 01.08.09 kl 10:07
Postet 01.08.09 kl 11:48
MaretardHva med å lese nå, og bestemme på forhånd hva du skal kjøpe, så slipper du ubehagelige overraskelser med fisk som overhode ikke går sammen?
Tror kanskje du svarer på feil tråd nå.
Da vi kjøpte akvariet fikk vi fisk som ikke passer til et 63 liters akvarium.
Feks Flying fox, 4 seilfinnemollyer. Har tenkt å kjøpe et større akvarium i løpet av uken.
Her spør jeg om noen i Bergensområdet har forslag til gode dyrebutikker.
Postet 01.08.09 kl 12:12
Sentrum zoo
Var først innom Tropehagen zoo på Bergen storsenter. Liten, men hadde noe av det jeg var ute etter (8dagers garanti på at fiksen skal leve mot kvittering og prøve på vannkvaliteten).
Stakk innom sentrum zoo og nok en gang fantastisk kunnskap, samt de hadde det jeg var ute etter. God dialog og avtale om at jeg kunne kanskje levere den ene Seilfinnemollyen min til de.
Stakk innom sentrum zoo og nok en gang fantastisk kunnskap, samt de hadde det jeg var ute etter. God dialog og avtale om at jeg kunne kanskje levere den ene Seilfinnemollyen min til de.
Postet 01.08.09 kl 22:22