Den store Petrochromis tråden (side 3)

Grattis med nye fisker bergen!

Får vel bidra med bilder av de petroene jeg har hatt..
[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Vidar Alfei
Hva heter Petroen som er på bilde nr. 2 i innlegg 38?


med mindre vibeke og erik har smuglet noe inn i huset som ikke vi vet om så skal det være en Machrognatus rainbow , de har bare dem moshiene og longoloene da..

slenger med ett par bilder herfra og da. for dem som ikke vet det sp har erik og vibeke overtat våre Machrognatus rainbow, da disse ble litt for hissige, tror rett og slett ikke at de tålte at gruppen ble delt. så er nok til det beste at gruppen ble sammlet igjen, ellers tror jeg ikke at det hadde vært mye fisk igjen der til slutt.
men trewasaene og famulaene har vi enda da. de går sammen med moliroene og det går kjempe bra.. og ålen ser ut til og trives veldig godt den er mye mere uten no enn den var før. den er drit kul spør du meg da hehe
lenge siden det har vert noe futt her Får ligge ut noen bilder av petro karet nå når det er flyttet og fått seg skikkelig lys
Og de siste...
Har noen flere petro bilder, så sleng de inn
Fantastiske fisker!

Eneste som er minuset med petrochromis er at det koster noe j....! :p

Får jeg spørre hva verdien i det karet ligger på? av fiskene... :p
flotte bilder.. og skikkelig flott lys dere har fått da hehe
Vidar Alfei
Fantastiske fisker! :) Eneste som er minuset med petrochromis er at det koster noe j....! :p Får jeg spørre hva verdien i det karet ligger på? av fiskene... :p


Det har eg faktisk ikke peiling på.. Men moshi koster ca 700 kr, macro ca 300 kr, Longola red fin YNGEL 200 kr, og simochromis ca 150 kr stk (de er blitt noen beist!!) Dette er stykk pris så det er ikke billig nei.
Nå skal vi kjøpe oss flere yellow moshi, og er på jakt etter noe annet kult som kan gå sammen med de.
Longolaene kommer fra danmark og ble hentet samtidig som red cheeksene. De har vokst som bare det de og!
forhåpentligvis blir longolaene
Slik
saffen
flotte bilder.. og skikkelig flott lys dere har fått da hehe

Ja ikke sant? Fant det på gjenbrukstasjonen
Shit! Nice... kanon fisker... Hadde bare lommeboken min vært større... :p
et vanlig problem for oss akvarister
Vibsi
Ja ikke sant? Fant det på gjenbrukstasjonen


Er det HQI eller?
Ja det er hqi
2x150w, 2 led og 2x54w t5
gjennbruksstasjonen hmm jaha?? akkurat ja. ja det var en 2x150w 2x54w t5 2xmoonlight. hqi lampe ja
Kjære Vibeke)

Gi oss noen bilder av nye petroer....
skal skifte vann i morgen så kommer bilder da, de er litt redde enda men de fleste har begynt og vise seg litt. det er andre dagen med lys på, alle spiser
vi har 3 hanner og 4 huer de 3 hannfiskene er på ca 17 til 20 cm hu fiskene ligger på 14 til 18cm. hufisken har ikke vist så mye farger enda men hannene er skikelig GULE. knall blå øyne når de brisker seg,
Bare en ting å si Erik! RÅTT!!
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Nicklas Iversen
Reklame for plussmedlemskap