Den store Petrochromis tråden (side 5)

dårlig dårlig bilde av trewer babys
Vidar Alfei
Skal ha meg noen Longola med tiden... ganske tøffe fisker! :)

Og dette er INGENTING i forhold til hva de blir som voksne...
er vel ikke så altfor lenge til dere må sette opp kølapp system til de dere fiskene deres når alle de der longolane deres vokser til. blir jo ikke mye plass og svømme på da nei. blir jo grise svære. holder vel at dere har 2-3 stk igjen selv
sjjjeptisk til det ja. Blir nok til at det blir igjen hvertfall 5-10 stk. Må nok skaffe oss flere kar igjen.. :P
jaja lukter jeg garasje plassert 1000-1500 l hjemme snekkret kar no da? lol...
Akkurat den ideen der har eg både positive og negative tanker til. Positivt i å med at eg kan få det 1000 l +++ karet eg ønsker meg, og masse andre kar. Minuset er at eg må ut i garasjen for å se på fiskene, ut i garasjen for å mate, skifte vann osv osv.. Syns det blir veldig lite personlig. Hadde eg hatt råd til å hive ut hybelboeren min så hadde det blitt akvariekjeller
lag en glass gang bort til garasjen da.. da slipper du og gå ut da nemlig.. hmm hadde bare hybelboeren vist hva du tenkte om ham hehe lol
Hehe er ikke noen stygt ment mot han, men kunne tenkt meg kjelleren for meg selv. Masse akvarier nede, kunne laget kjøkkenet om til bar Soverommene kunne blitt gjesterom. Du aner ikke hvilke planer eg har klar til den dagen vi har råd til å ha huset for oss selv hehe
Får kjøpe inn en ti-femten akvarier til å begynne med oppdrett som kan erstatte hybelpengene hehehehe
hehe ja tviler ikke.. hadde bare erik vist hva du tenkter og da hehe
Oii Ja ser ut som om det begynner å bli fin str på Moshiene dine Magnar Har du noe peiling på fordeling ennå?
Vibsi
Oii:) Ja ser ut som om det begynner å bli fin str på Moshiene dine Magnar:) Har du noe peiling på fordeling ennå?
nei
Har har dere noe å drømme om, en veldig...veldig... yellow.

[External Image]
det var en pen gul farge det der ja.. olala
ja har vært og sett på siden deres den der moshien er sinnsyk
Ja, en nydelig fisk. Jeg har nesten lyst å ha den selv.
Bare si fra hvis dere vil ha slike eller andre fisker. Jeg bestiller om ikke så lenge.
skal du bestille fra dem? har også sendt de en mail for noen dager siden?
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap