Kjøpe kampfisk?

Hei.
Finnes det kampfisk-oppdrettere på østlandet. Glad for tips.

Hilsen Martin
kampfisk får du kjøpt i en akvariebutikk hvor som helst, har vel ikke sett en eneste akvariebutikk som ikke har kampfisk, når ded gjelder oppdrett av kampfisk så kan det være en ide å se innom forumet for fisk, gå til labyrintfisker, sikker på at det er en eller annen der som kan gi deg svar på på spørsmålet ditt.
Det er jo de som driver litt oppdrett på hobbybasis har jeg sett, men det ser ut som de fleste foretrekker å la fiskene gå til bekjente istedenfor å legge de ut for salg. Du kan jo eventuelt legge inn en annonse under Rubrikk her øverst på siden og se om noen av de tar kontakt.

Noen spesiell grunn til at du ønsker kampfisk fra private fremfor å kjøpe de i butikk?
Hei.
Takk for svar.
Har til dags dato kun sett en virkelig fin kampfisk. Den er i skolens akvarium, der jeg er lærer. Den er lilla ensfarget og helt perfekt(hann).

hilsen Martin
Ahh, sånn å forstå. Det finnes en del fine i butikkene også, men de tar seg jo ikke ut til sin fordel der de holdes i små beholdere rundt omkring på hyllene. Jeg kjøpte min, nå avdøde, kampfisk på en vanlig dyrebutikk og kan ikke si annet enn at jeg syntes han var helt perfekt han også
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap