Fjerne thumbnail?

Når jeg gjør et søk i fiskebasen for eksempel, og får opp en liste over fisk, så blir jo bildet forstørret når pekeren plasseres på bildet.

I tillegg kommer det opp en thumbnail med fotografens navn som legges rett over bildet slik at jeg faktisk må klikke meg inn på siden for å se bildet.

Det er utrolig irriterende når man skal se på/lete etter en spesiell fisk.

Går det an å gjøre noe med det?

mvh Ren@e
Jøss. Dette skjer da aldri hos meg. Større versjon av bildet vises når jeg holder pusepekeren over arten, og ved siden av bildet står det latinske navnet sammen med evt. populærnavn. Noe navn på fotograf har jeg aldri sett.

Hva slags nettleser bruker du?
Jeg bruker
Internet Explorer versjon 7.

Hvis jeg skriver for eksempel Pleco inn i søkefeltet så får jeg opp en lang liste. Uten å klikke på noe, bare ved å flytte pekeren over det bildet jeg vil se på så dukker det opp et felt med navnet på fotografen over bildet.

Hmm.. Finner ikke ut at jeg kan deaktivere "hjelpetekst" noe sted i IE..?
Her er slik det ser ut hos meg. Både når jeg bruker google chrome, firefox og maxthon.

[External Image]
Litt flaut, men jeg oppdaga jo nå at når jeg har pekeren på teksten og ikke bildet så popper ikke hjelpeteksten opp.

Var ikke klar over at teksten var en aktiv link.

Nå funker det meget bedre. Takk for hjelpen

Og her er det i Internet explorer 7.

Hva det enn er som gjør det slik hos deg, skjer det i hvert fall ikke hos meg. Jeg aner ikke hva som er problemet

AHA! Sjekket nå, siden jeg aldri har holdt pekeren over bildet, bare teksten hehe. Men da fikk eg se det problemet du har hatt. Godt at det løste seg!
Det er kun i explorer at en har problem som du beskriver... jeg bruker firefox og der fungerer det fint.
Hei Ren@e

Det er ok hos meg i IE7 og Firefox.

Kan det være noe med oppsett av font størrelse og oppløsningen på skjermen ?

Hvis du går inn på View og Text Size, er denne satt til medum ? (i IE 7)
På norsk er det vis og tekststørrelse
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap