Kan man be dyrebutikkene bestille?

Hei!

Synes det er stor mangel på flotte fisk og planter her oppe der jeg bor(lotus, flyteplanter, algeetere, og fisk genetellt). Kan man spørre dyrebutikken om å bestille inn?
Plussmedlem
Hei, Therese!

Ja, det kan du sikkert gjøre.
Det er mange butikker som gjør dette for kundene sine.
Men om "din" butikk er behjelpelig må du nesten spørre de direkte om

Bestilling på butikk
det skulle vel gå på de fleste butikker, spør de i kassen så er d ofte behjelpelige med bestilling.de fleste butikker får inn varer 1, ell flere ganger i uka . så bestillingstida er som oftes ikke så lang
Mye av det som kan bestilles, er det minimumskvantum på.

Husk da eventuelt å avtale på forhånd om du forplikter deg til å kjøpe alt, eller om du skal kjøpe et visst antall mens resten går for vanlig salg.

Må du ta alt, er det f.eks litt sjansespill med kjønnsfordeling, fargetegninger osv. Du risikerer også sitte med overskuddsdyr du ikke blir kvitt.
Takk for svar!
jeg skal spørre butikken ang lotus neste gang jeg skal til byen
Nå er det ganske mange etterhvert som har akvarium i området Senja, Finnsnes og Tromsø. Er det noe spesielt du er på utkikk etter går det jo å sette inn en annonse her på Akvaforum.

Det enkleste er å ringe til Tropehagen å be dem ta inn fisk eller planter, da de tar inn fisk og planter stort sett hver uke. Ringer du mandag kan du kanskje hente fiskene på torsdag ettermiddag eller fredag samme uke.

Tropehagen bestiller fra Imazo. Dette er en stor svensk leverandør som også leverer til Zoovaruhuset.com som publiserer ferske bestillingslister med Imazo varenummer. Så ta en titt på listen og ring butikken din med varenummeret og spør hva den vil koste og minimumskvanta.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap