Er det liten sjanse for at fisk overlever når de sendes med post?

er det noen som kan hjelpe meg, er det liten sjanse for at fisk overlever når de sendes med post, rekomandert. bare lurer , håper på et svar.... takk
Jeg ville ikke anbefalt det tenkt på måten posten behandler pakkene den beste måten er å hente fisken eller få noen til å bringe de til deg fysisk .levere på døra eller et sted der dere kan møtest .
Prøv å søk litt her på forumet. Mange tråder om dette.

For det første så er det ulovlig å sende levende dyr med posten og for det andre så er det ikke bra for fisken. De blir ikke behandlet mye bra på posten.

Jeg har sendt fisk 2 ganger. Den ene gangen gikk det bra, og den andre dårlig. Jeg skal ikke sende mer fisk med posten, bare så det er sakt.

Det finnes andre alternativ. Har du tenkt på f.eks buss? Kan det være aktuelt?

Ungå å send med posten. Se heller om det finnes andre alternativ.
Må si jeg er skeptisk til fisk i posten , hvis den ikke er død når den kommer frem så har den helt sikkert hatt en helt jævelig reise ....
Så for fiskens skyld ikke kjøp fisk som blir sendt med post .
Takk for alle som kom med hjelp
synd alle di fete fiskene er langt unna, jeg har kjøpt meg 2 stk 375 litere og har to 45 tror jeg og et på 100,hehe kanskje litt stort og begynne med men mesteparten av fiske lever ennå, men har mye forskjellig og mye og lære og halvparten vet jeg ikke navne på engang.......
Tilfeldig bekjentskap
© Marita Ekdahl
Reklame for plussmedlemskap