Cory sp orange laser

Hei

Fikk hjem 6 stk cory sp orange laser, prøvde å finne denne på fiskebasen for å lese litt om denne. Men jeg kan ikke finne den, kunne noen der ute hjelpe meg ?
Jeg har ikke bra nok kamera til å ta bilde av småtassene
de ligger ikke i basen. vitenskapelig sett er den nemlig ikke godkjent som egen art men regnes for å være en variant av aeneus.
veldig mange entusiaster er ikke helt enig i dette, meg selv inkludert. har en gruppe på 6 stykker selv =)
den er gitt nummeret CW 023, hvis du vil lete den opp på blant annet corydoras world, om du er medlem der.
Takk for infoen, spennende kar du har foresten
Lykke til med nydelige coryer ,har selv nettopp fått oppdrett på mine
Takk for det, er de vanskelige å få til ?
Har du noen gode tips ?
Nei ,synes egentlig ikke det ,men de må gå i eget kar ser det ut til . Har hatt de gående med en annen gruppe cory uten resultat ,selv om 2 av hunnene var veldig runde og klare for egglegging.Først da jeg tok den andre gruppen ut av karet og ga disse en god omgang med kaldtvannsbytter et par ganger med 2 dagers mellomrom ,ga det resultat
De la egg tidlig om morgenen så jeg fikk ikke med meg eggleggingen dessverre. De la heller ikke egg flere ganger enn denne ene dagen.Det positive var at de ikke spiste eggene
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap