Hvor mye koster en black ghost 20 cm?

Heisann! Har en Black ghost på 20 cm i et 220 liters akvarium, kjøpte den når den var 10 cm og håpet at siden akvariet var litt lite ville den heller ikke bli så stor. Dette viste seg og være en gal hypotese. Den er nå blitt for stor og har begynt å spise på andre dyr i akvariet. Jeg må nå kanskje (mest sannsynlig) selge denne vakre fisken, og nå gjendstår et lite spørsmål:
Hvor mye koster en Black ghost 20 cm???

-MvH
Futuresight
Problemet når slik fisk blir stor er at det er vanskelig å finne en kjøper. Kan samenlignes med Paronhai. koster vel ca 150-200 kr når de er 4-5 cm, men et eksemplar på 20 cm er vanskelig å bli kvitt. ser ofte annonser med store Black ghost og Paron hai som gis bort. Veldig få som har store nok akvarier til disse fiskene
Jeg har en stor black ghost og har enda til gode å se noen som vil kvitte seg med disse.
Josef K
Jeg har en stor black ghost og har enda til gode å se noen som vil kvitte seg med disse.

Er vel ingen i utgangspunktet som vil kvitte seg med disse. men eieren har til slutt ikke noe valg da fisken blir for stor for de fleste akvariumer.
Da trådstarter har en likelydene tråd stenges denne. Oppfordrer trådstarter om ikke å starte likelydene tråder.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap