Hvor mange hanner

hvor mange hanner burde man ha på to damer? ancistrus sp oppdrettsvariant... har i dag to av hvert kjønn... de er i et eget oppdrettskar på 90 liter. 35x35x75
Kan vel egentlig ha alle der, men personlig erfaring har jeg hatt best erfaring med to hunner på en hann, men vet om flere som har to hanner på en hunn og har gode resultater med d.
jeg hadde først to hunner og en han, men damene sloss hele tiden, og da ble jeg anbefalt og sette ut en mann til... men er det kanskje bedre med tre menn sånn at det letter blir et par? tror det har blitt et parr men virker ikke som det blir noe ut av de to andre?
Må nesten prøve seg litt fram, har aldri opplevd at huene slåss, men derimot hannen har jeg opplevd flere slåsskamper. Tror de sjelden slåss til en dør.
er det noen med litt erfaring og kunnskap som kan fortelle meg om jeg burde sette oppi en hanne til? slik at det blir 3 hanner mot 2 hunner?
molly-fan
er det noen med litt erfaring og kunnskap som kan fortelle meg om jeg burde sette oppi en hanne til? slik at det blir 3 hanner mot 2 hunner?

He he ble helt satt ut her nå. null kunnskap og erfaring. prøvde og svare deg på best mulig måte. En kjønnsmoden hann, en kjønnsmoden hue, bra vannkvalitet og en hule så er jeg 90 prosent sikker på at du får yngel, to hanner og en hue så blir det nok litt slåssing først, men kan trigge til lek. Den tapende hannen burde da fjernes fra karet.
var ikke sånn ment. sorry, hvis du tok det feil... men hvis det er noen som har drevet med dette lenge og har en klar mening om hva som funker best, så er jeg intrisert dems mening.
Tok det heller ikke sånn. Tåler d meste. Men spørsmaålet ditt har ingen tydelige svar fisk kan oppføre seg annerledes her en hos deg. kommer også ann på størelsen på karet. I utgangspunktet tror jeg det er besdre og ha flere hunner en hanner, men kan funke som jeg skrev tidligere flere hanner en hunner kan trigge til lek.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap