Takk for all hjelp!

Hei igjen.
Takk for alle svarene jeg fikk i mars.Nå er endelig årsaken til problemene
funnet.Akvariegrusen vi hadde kjøpt hadde skyhøyt kobberinnhold.
Det var eier av forretningen selv som antydet det etter å ha hørt rykter om det. Vi har fått ny grus der og selvfølgelig skulle vi få igjen fisk. Vi har mistet en hel haug. All honnør til ham,en ærlig og redelig fyr. Så nå har vi startet opp igjen på nytt.

Endret overskriften din, men ble usikker på hva budskapet ditt er. Å advare mot slik grus? Takke for hjelp? Bare oppdatere?
Problemet? Dau fisk i hopetall. Dette var ment som takk til de som prøvde å hjelpe meg da vi sleit fælt.
Helt i orden. Veit du forresten åssen jeg blir kvitt brunalger? (Har ikke puttet oppi algespisere igjen enda.Har hatt ca 10 av de,men ingen levde mer enn 2 dager.)
Et vennlig ment tips:
Det er mye mer oversiktlig om du skriver dette i den tråden som omhandler problemet du beskriver i stedet for å lage en ny post om det. Denne posten her sier meg ingenting, jeg kjenner ikke til problemet ditt; men om du hadde skrevet det i opprinnelig post kunne jeg lest meg til hva problemet var og evt. lært noe av det.

Det er også mer oversiktlig om du starter en ny tråd når du har andre spørsmål som ikke har med opprinnelig post å gjøre. Pr. nå så har du en tråd i "diverse"-forumet med overskrift "Takk for all hjelp" hvor du stiller spørsmål om brunalger.

Spm. om alger kan postes under plante-forumet.
Ok.Men har ikke satt meg så nøye inn i dette systemet enda.Kjem etterhvert håper jeg. Men takk for tipset.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Tjernshaugen
Reklame for plussmedlemskap