Cory yngel ilag med foreldra?

Inaktiv bruker
Har nokre Corydoras yngel som er ca. 1,5cm store no, og går i ein 19l (det er ikkje så mange). På torsdag gjekk dei fra ein 14l til ein 19l, og eg ser dei begynner å dø, fleire og fleire. Hadde reker i 19l for, men dei dødde dei og. Kan det vere noko gale med akvariet (bytter vatn nesten kvar dag).

Då lurer eg på om eg kan flytte desse babyene oppi karet som foreldra går i lag med nokre mellomstore C adolfoi og 2stk. L066. Vill alle bli spist, eller kan dei overleve. Tørr ikkje ha dei der dei er lengre

Takker for alle svar og råd
Odd Arne Hella
Har nokre Corydoras yngel som er ca. 1,5cm store no, og går i ein 19l (det er ikkje så mange). På torsdag gjekk dei fra ein 14l til ein 19l, og eg ser dei begynner å dø, fleire og fleire. Hadde reker i 19l for, men dei dødde dei og. Kan det vere noko gale med akvariet (bytter vatn nesten kvar dag). Då lurer eg på om eg kan flytte desse babyene oppi karet som foreldra går i lag med nokre mellomstore C adolfoi og 2stk. L066. Vill alle bli spist, eller kan dei overleve. Tørr ikkje ha dei der dei er lengre :) Takker for alle svar og råd :)



Er nok ikke noe galt med akvariet om det ikke er re-silikonert med feil silikon da? Du kan nok flytte coryer til hovedkarret med foreldrene når de er så store som 1,5 cm. Det gjør iallefall jeg med mine aeneus, gjerne før også. Har du tatt tester av det lille karret du sliter med?
Inaktiv bruker
Nei, har ikkje testet det, siden eg skifter så masse vatn, trur eg ikkje eg finner noke andre verdier enn eg finner i det karet eg tar vatnet fra. (der skifter eg og nesten vatn kvar dag)
Prøver å flytte dei over eg då, det er aeneus dette også
Inaktiv bruker
Sånn, då var det gjort, og alt ser ut til å gå bra så langt
Odd Arne Hella
Sånn, då var det gjort, og alt ser ut til å gå bra så langt :)


Skal gå bra det Odd Arne. Har selv cory yngel som er enda mindre i hovedkarrene mitt. Både Aeneus og albino.
Inaktiv bruker
Eine platy-yngelen jaga etter eine aneneusen. Trur sikkert han blei stor, no når han ikkje var minst i akvariet lengre!
Tilfeldig bekjentskap
© Jeanette Abelle
Reklame for plussmedlemskap