Gurami som ikke liker termometeret !

Har et merkelig fenomen i akvariet. Ene gullguramien min liker ikke termometeret. Det er et glasstermometer. han/hun pleier å svømme bort, og dytte til det, så det dunker i glasset, til å begynne med kunne jeg ikke forstå hvor lyden kom fra, hehe. Klikk, klikk, klikk ......Ser den på termometeret som en inntrenger, eller liker den lyden? Termometeret har forøvrig stått samme sted hele tiden
Kanskje den synes det står i veien?:P Jeg vet ikke jeg, men hvis du vil, kan du jo prøve å flytte på det, men noe stort problem tror jeg ikke det er:P
hehe , ja, kan jo flytte det og se om den oppfører seg likedan da
Har masse forskjellig fisk, men når det gjelder underlig oppførsel er det ingenting som slår guramiene (har 3 forskjellige) og da serlig Gull/blåguramiene.
Innimellom virker det som de liker å bråke, jo mer lyd/plasking jo bedre....
Digi
Har masse forskjellig fisk, men når det gjelder underlig oppførsel er det ingenting som slår guramiene (har 3 forskjellige) og da serlig Gull/blåguramiene. Innimellom virker det som de liker å bråke, jo mer lyd/plasking jo bedre....
Nei, kjære... Den er bare suicidal...
Hehe, kansklje det er DET den er .....
Ja den blåguramien vår er virkelig suicidal, var verst før de ble flyttet, smalt noe sinnsykt i reflektorene da den hoppet rundt.... Men han klarte å komme seg oppå dekkglasset der den er nå en gang også, må holde det karret med senket vannstand på grunn av han (og til de som lurer, han har perfekte vannverdier, men missliker trolig at strømmen fra filteret ødelegger forsøkene på skummrede)
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap