Ny forumbruker :)

Heisann!!

Tenkte det var på tide å presentere, meg/oss. Har vært med her siden julaften faktisk, ifjor. Men ikke skrevet noe ennå. Noen kjenner oss kanskje igjen fra nettakvariet som Mona og Jarle (meg). Vi er samboere bosatt i Bergens-området, som har fått akvariedilla de siste månedene. Vi bruker begge samme brukeren for letthets skyld, og vil prøve så langt hukommelsen rekker, å signere med J. eller M. ettersom hvem som skriver.

Som dere kan se av profilen, så har vi foreløpig kun et 60 liters selskapsakvarium, men har seriøse planer om å utvide ganske snart. Har et 180 liters som vi bare venter på at skal bli ledig av diverse grunner.

Synes akvaforum virker som et meget bra forum med mye aktivitet, kunnskapsrike mennesker, og flotte funksjoner. Vi lærer stadig nye ting som vi som nybegynnere, har god bruk for.

Var på vår første auksjon med BAK igår, og det var en veldig hyggelig opplevelse. Kommer til å skriver mer om det i tråden som omhandler det.

Vi er også blitt bitt av foto-basillen, så vi vil sikkert prøve å legge ut litt bilder etterhvert. Kanskje vi tilogmed greier å få godkjent et bilde til kunnskapsbasen?!

J.

Velkommen Mona og Jarle.
Ja dette er et flott forum.
Stor aktivitet. Masse kunnskap og hjelp å hente.
Masse flotte bilder å titte på.
Dere vil få stooooor glede av medlemskapet her.

mvh
Velkommen hit!
Hyggelig med nye ansikter\profiler. Jeg synes også dette er et trivelig og nyttig forum, selv om jeg selvsagt er noe forutinntatt

Jeg var forresten også på auksjonen i går, så kanskje vi traff hverandre.
Hei
velkome til oss ble medlem 07.02.2009 alså ibjunelsen av 2009 hehe
jeg er å lit ny men men

velkomen hit skal dere være dete er et greit forum
veldigt enkelt å fine fram i

mvh christoffer
Velkommen til AF begge to!

Jeg er sikker på at dere vil få masse glede av forumet

Dette stedet her har 100% av skylden for at det har blitt en del akvarier i hus her hos meg hehe.
Tilfeldig bekjentskap
© Signe Lill Mørland
Reklame for plussmedlemskap