Angående kjøp av akvarie -. butikk, nettbutikk, privat??

Hva er din erfaring med å bestille akvarier over nett? Hvordan leveres de - og hva koster det - og i hvilken stand har du fått dem i? Jeg ser liksom for meg at noe som sendes lett kan få en trøkk, og at man lett kan få lekasjer?

Hva med kjøp i butikk, da er man jo avhengig av å få akvariet i bilen, hvordan er det å frakte selv, er de godt embalert?

Og så er det tredje alternativet å kjøpe fra noen på internett - men kan man da stole på at akvariet er tett -. og at det ikke bare er selgers forsøk på åfå det vekk og samtidig tjene noen kroner?

Hva er dine erfaringer - hva er lurest/dummest å velge - og hvor ofte går det galt - dvs akvariet lekker?

og pleier det følge med bord til akvarium?
Bestilte
450 liter med alt utstyr fra webzoo.no og fikk det levert rett på døra.alt var helt og fint da det kom frem så min erfaring er god med det da
Jeg har kjøpt alle mine akvarier ny hos min lokale Tropehagen-butikk. De har kjørt de hjem til meg, og båret de inn i leiligheten også, uten å kreve ekstra betaling. Om alle gjør det eller om de er spesielt service-innstilt her vet jeg ikke

De to største akvariene kjøpte jeg med bord. Føler det er tryggest slik. Det er også grunnen til at jeg har kjøpt nytt og lokalt. Synes det er en del enklere i forhold til reklamasjoner osv. Det er ihvertfall min formening om det.
Ta deg en tur til Midttun zoo. De har generelt gode priser. Vet ikke om eieren kjører kar til Voss men jeg fikk mitt levert på Os. Har oså hørt at han leverer på Knarvik.
Dhalsdyrerike
Jeg kjøper alt hos Dahlsdyrerike. Fra meg er det ca 2.5 timer å kjøre, der har de topp service, bestiller også hjem ved nettbutikken der og for det med posten eller tollpost( husk att alle akvarier som kommer til Norge kommer som regel med Tollpost) det blir jo billigere en å kjøre dit. Prisene de har er like bra eller bedre en alle de andre nettbutikkene å kunnskapen er mye bedre. Thor er mannen hvis du vil ha det litt ekstra. Hils fra meg
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap