Blå acara egg :d

Eggene ble lakt fredag. Håper på at de klekker imorgen.
Er det lurt og flytte yngelen før de er frittsvømmene/wigglers over i oppvekstkar?
Foreldrene tar godt vare på barna, så ville latt de være der de er. Med mindre du kan flytte de til et kar med foreldrene?
kommer ann på om du har annen fisk i karret, evnt hvilken type fisk. Ciklider er jo flinke foreldre og jager lett annen fisk når de har egg/yngel
Det er vel større sjangs for at flest overlever vist jeg flytter dem?
De går nå sammen med blandt annet Scalare og jack dempsey.
Vetle Ommundsen
Det er vel større sjangs for at flest overlever vist jeg flytter dem? De går nå sammen med blandt annet Scalare og jack dempsey.



JA DA ville jeg flyttet dem. Scalarene kan være glupske så det holder. Jack Dempsey kjenner jeg ikke til da jeg aldri har hatt dem. Ville nok flyttet dem da ja
Da gjør jeg det.
Det er første gang de legger egg, så det kommer nok flere kull etterhvert
Vetle Ommundsen
Da gjør jeg det. Det er første gang de legger egg, så det kommer nok flere kull etterhvert :D



gjør nok det vetle. lykke til
Et råd flut dem!!
Vetle Ommundsen
Det er vel større sjangs for at flest overlever vist jeg flytter dem? De går nå sammen med blandt annet Scalare og jack dempsey.


djakdemsi er RÅVFISK så det blir en dyr mat å som sagt så er skalare hole på alt som paser i sjeften

PS si ifra vis du skal selge er helt vil eter dise

lyke til vider
jeg ville ikke ha flyttet eggene siden det er første gang de legger egg, da hadde jeg heller tatt ut de fiskene som spiser vinglersene ( yngelene) pga foreldrene kan bli stresset å spiser opp sine egene etter flytting.

Blå acara er veldig flinke foreldrer å de vil jage de som nærmer seg.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap