Håper noen kan hjelpe meg. Jeg sitter på jobb og kan desverre ikke bruke mye tid på å lese igjennom forumet for å finne ut av dette, og må dra rett etter jobb for å rekke butikken hvis jeg kan bruke denne medisinen. Jeg har lest masssse (flere timer, flere dager) for å finne ut av hva som feiler kardinaltetraene jeg fikk med noen. De går i et eget karantenekar.
Jeg har kommet frem til at de må ha bendelorm!! Jeg har bestilt medisin hos en zoo-butikk, men det har gått en uke og de har ikke fått tak i enda fordi leverandøren deres ikke hadde inne.
Medisinen jeg har bestilt er Sera nematol evt. flagellol. Snakket akkurat med dem og hun sa at hun skulle ringe leverandøren i dag og høre hvordan det går med bestillingen. Men det er ikke sikkert at de får tak i! Hvis de får tak i så vil den mest sannsynlig ikke komme før i neste uke og fiskene har gått med dette i seg ganske lenge nå. Jeg har hatt dem i snart fem uker. Damen sa at de har esha hexamita inne og at jeg kan prøve den. Tenkte derfor spørre om råd her -er dette bortkastet medisinering tro?
Begynner å bli litt desperat.