Overforing av ancistrus?

Jeg har tre ancistrus yngler på 3-4 cm i karet mitt, di er blitt helt vill etter agurk. Skjærer en ganske robust skive og fester den i en grillpinne som jeg setter på samme plassen i akvariet. Nå har di virkelig blitt flinke å komme med en gang agurken kommer, og eter som galne..Spesielt godt liker di å spise i midten på agurken der det bløte er faktisk..
I tilegg knekker jeg bittesmå biter av mallefor som di også får iblant. Jeg har rikelig med planter i akvariet, men ingen andre fisk ennå.

Men..? Hvor lenge burde jeg egentlig ha agurken liggende i akvariet i slengen egentlig, når fiskene stadig ligger å spiser på den? Er redd di spiser seg i hjel!
Overforing
var borte en uke da noen andre skulle fore dem (ancistrus) det var dødt nesten alt yngel ,de hadde trykket nedi tabelettet for .og flak for så det holdt ..at de spiser for mye agurk,har ikke helt peiling på agurk,vannkvaliteten kan muligens bli dårlig
ok, jeg bytter ut akurken ofte, så den ikke råtner el noe sånn..for passe på og ikke gi dem så altfor mye
Tilfeldig bekjentskap
© Runar Heskestad
Reklame for plussmedlemskap