Pris på corydoras arcuatus

fikk tilbud om å kjøpe noen corydoras privat .men er det dyrt å betale 150 kr for corydoras arcuatus. har ikke sjekket pris i butikk
150kr stk var litt mye.

Kan skaffe deg en som kan skaffe disse for rett under 40,-kr stk. Ta kontakt med meg på mail ved interesse.
Fisken Magnus
150kr stk var litt mye. Kan skaffe deg en som kan skaffe disse for rett under 40,-kr stk. Ta kontakt med meg på mail ved interesse.



Om du leser her står det ingenting om det er pr stk eller om det er en liten gruppe: Sitat innlegget:

fikk tilbud om å kjøpe noen corydoras privat .men er det dyrt å betale 150 kr for corydoras arcuatus. har ikke sjekket pris i butikk. Sitat slutt.

Slik jeg ser det skriver han noen, men ikke hvor mange og om det er pris for disse eller enkeltvis. Vil ikke kværulere, men det var litt forvirrende om det er stk pris eller for noen? Evnt hvor mange? Str spiller jo også litt rolle når det gjelder pris
malla100
fikk tilbud om å kjøpe noen corydoras privat .men er det dyrt å betale 150 kr for corydoras arcuatus. har ikke sjekket pris i butikk


For å si det slik; bor vedkommende slik til at jeg kan kjøre å hente - kjøper jeg de gjerne til den prisen! Å da kjører jeg gjerne noen titals mil også!

Det er selfølgelig stk. pris og jeg ønsker en gruppa på 10+
SolVard
[QUOTE=malla100]fikk tilbud om å kjøpe noen corydoras privat .men er det dyrt å betale 150 kr for corydoras arcuatus. har ikke sjekket pris i butikk


For å si det slik; bor vedkommende slik til at jeg kan kjøre å hente - kjøper jeg de gjerne til den prisen! Å da kjører jeg gjerne noen titals mil også!

Det er selfølgelig stk. pris og jeg ønsker en gruppa på 10+

Hæ?

Her selges de for 50,-kr i dyrebutikken og kan saffe de fra Sverige til 30,-kr stk.
Fisken Magnus
Her selges de for 50,-kr i dyrebutikken og kan saffe de fra Sverige til 30,-kr stk.


Interessant Kortere til Sverige enn til deg da, har du navn og sted?
Inaktiv bruker
De har arcuatus på Dahls dyrerike i Moss også iflg. fiskelista deres. Kr 49 for små/medium og 69 for store
SolVard
[QUOTE=Fisken Magnus] Her selges de for 50,-kr i dyrebutikken og kan saffe de fra Sverige til 30,-kr stk.


Interessant Kortere til Sverige enn til deg da, har du navn og sted?

Sender deg en mail SolVard
Tilfeldig bekjentskap
© Doktor Dyregod
Reklame for plussmedlemskap