Hvorfor er rasbora'ne mine nesten aldri framme?

De står for øyeblikket i en 15L til karantene. Jeg har satt opp skifer stein og litt planter for gjemmesteder..

De 2-3 første dagene var de framme å stimet som bare det, men faktisk etter jeg satt inn litt mer skifer har jeg nesten ikke sett de..

Jeg ser de står bak en steinbit i stim og de har ikke akkurat klare farger. :-S

Er det noe galt? Eller er det bare det at karret er litt for lite nå som det er stein der?
åja, beklager. Det hadde jo vært en idè og skrive..

Trigonostigma heteromorpha (Kileflekkrasbora)

Filteret er et Tetratec IN400 + som går på halvt.
Inaktiv bruker
Jeg kan fortelle deg litt om min erfaring med Galxay Rasbora.

Mine var også veldig frempå i begynnelsen og ikke noe skvetten, men f.eks etter en helg jeg hadde vært bort og det hadde vært lite aktivitet rundt akvariet så ble dem veldig sky når jeg bare gikk forbi akvariet.

Regner med at dette er pga. fra dem kom i karet og frem til f.eks når jeg reiste vekk var dem veldig vant til at det var mye bevegelse på utsiden av karet.

Dette trenger ikke vær årsaken i ditt tilfelle men jeg har iallefall denne erfaringen med mine.

Mvh.
Tomas
Det du skrev nå gav meg en idè, det kan kanskje være at jeg har tuklet litt med lyset å prøvd forsjellige rør og vinkler på Arcpoden min ganske nylig.. Mulig de kan ha blitt litt skvetten av all dunkingen og fomlingen?
Tilfeldig bekjentskap
© Eddiedahl@hotmail.com
Reklame for plussmedlemskap