Forgrener til luftpumpe

Er det noen som vet hor jeg kan få tak i en forgrener som deler opp i mer enn 4-veis??? Har en gigant pumpe som jeg skal ha på flere kar...
Eller en annen løsning hvor jeg kan få fordelt luften jevnt til alle kar ut fra denne luftpumpen?
Hvor mange skal du splitte til ?
Ser det ikke så godt på dette bildet, men er en forgreiner til 6 slanger på denne pumpem, men slangen fra selve pumpen er en del større en de vanlige luftpumpe slangene som går til karene. Denne forgreininga følgte med pumpen som jeg kjøpte av et firma som hadde stand på akvarie auksjonen i Drammen. Pumpen heter Tornado 3500
vannmannen
Hvor mange skal du splitte til ?

Til 28
Pumpen er på 4000l/t og fikk høre at da kunne jeg dele den opp til så mange kar???
28!!!! oi. Hva skal du med luftpumpe til så mange kar. he he.
For å fordele jevnt må du i hvertfall passe på å ha ca like lange slanger til hvert kar.
Pumpen har en 6 delt forgrener, kan jeg sette en 4 veis forgrener på hver av de? Da er jeg oppe i 24... ok det...
Er dette for å drive yngelfiltere så er jeg usikker. Er det for å få noen bobler i karene så mulig. Er det ikke lettere å få Oksygen i vannet ved hjelp av et vanlig filter.
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap