Kokosnøtt sesongvare???

Syns å huske at jeg har lest det at kokosnøtt er sesongvare.
Men når er den det???????????


PS: tror ikke det er nå, fordi jeg har vært på alle mulige butikker de kunne hatt det :P
Er vel mer en midtsommer-sensommer vare tror jeg. Ihvertfall her.. Men du burde kunne bestille de i de fleste store kjente matvarebutikker.
NorthHawk
Er vel mer en midtsommer-sensommer vare tror jeg. Ihvertfall her.. ;-) Men du burde kunne bestille de i de fleste store kjente matvarebutikker.


Sikker på det?
Jeg trodde det var en julevare...
Her selges de rundt juletider. Noen butikker har jo inne nesten hele året. Men jeg vil anbefale deg å sjekke en innvandrerbutikk, de pleier ofte han litt spesielle frukter som f.eks kokosnøtter.
Jeg spurte etter det her på butikken for noen mnd siden i år, å de si dette er varer som er inn kun på høsten og til jul. Slutt etter jul.

Jeg kjøpte noen rester fra i fjor nå, å de var svart av muggel inni og stanktet pyton. vil anbefale deg å vente til årets kommer.
Lukten er grusom av muggel og sitter igjen i rommet, lenge etter man har luftet. Det blir mye arb å få ut muggel og få denne så rein at du kan ha den i akvariet.

Dette er av egen erfaring nå i år.
Fisken Magnus
Sikker på det? Jeg trodde det var en julevare...


Vel, nei.. :-P Kan godt hende at jeg har en skivebom her. Har ikke den beste hukommelsen akkurat.. hehe!
Tror nok hu dama på butikken jeg spurte sa "Jul" ja, og ikke "Juli" som jeg mener å huske.. (Er fra Tromsø å bor i gjøvik, dæ ætte lætt å høra å dom sier hele tia ama! *grøss*) hehehe!
Det går nok fint skal du se. Det er ikke altid lett å høre forskjell på juli og jul. Jeg kan å av og til slite med å høre forskjell på de
Tilfeldig bekjentskap
© Robin Ulriksen
Reklame for plussmedlemskap