Plante brett

Noen som vet hvor man kan få tak i sånne plante brett som de har i butikken? Sånne som man setter fast de små "pottene" som plantene er oppi når man kjøper de.. Litt klønete forklart kanskje, men om du har sett et sånt ett så vet du hva jeg mener:P
Hør med butikken om du kan få de eller kjøpe de når de får inn nye planter?
Prøvde meg på det på den ene butikken, men da så han dumt på meg og sa "sånn at du kan lage ditt eget plante akvarie og selge på nettet, sånn at jeg taper kunder? tror ikke det gitt...... *sukke oppgitt*" - Da takket jeg nei til alt jeg hadde lagt på disken og gikk hjem^^,
Hva med plantasjen og lignende da? De har vel en masse slikt trodde jeg.
De har sånt i hagesentre så du får med deg plantene. Det KAN jo være en ide å ikke si at du skal ha det for å selge egne planter..
Sterud
Prøvde meg på det på den ene butikken, men da så han dumt på meg og sa "sånn at du kan lage ditt eget plante akvarie og selge på nettet, sånn at jeg taper kunder? tror ikke det gitt...... *sukke oppgitt*" - Da takket jeg nei til alt jeg hadde lagt på disken og gikk hjem^^,

Kjøper du mange nok så tjener jo de på det da. Spør noen andre som ikke er så griske og fiendlig innstilt..
Sterud

DÅRLIG butikk (eller ansatt). Tåler de ikke konkurranse? Gode butikker er ikke redde for mer konkurranse.
Tilfeldig bekjentskap
© Frank Thrana
Reklame for plussmedlemskap