Slamsuger
Jeg er nysgjerrig på en bateridreven slamsuger og lurer på om noen vet noe om denne. Jeg ser ikke noe slange for slamet, hvor havner slamet?
Trenger man noe mer en stangen man holder i og bateri?
Er dette lett, enkel å bruke?
Er denne bedre å bruke en de vanlige slamsuger man må bære
bøtter med slam vann?
Ønsker alle sine synspunkter på dette.
Her er mer info jeg vet om denne:
Med den nye batteridrevne slamsuger fra Eheim kan du gøre rent i bunden af dit akvarie meget nemt. Passer til alle akvariestørrelser.
Den er 60 cm lang og er 100% vandtæt.
Den er meget nem at rengøre, da det stort set kun er filterelementet der skal rengøres (meget nem at aftage) og resten skylles.
Batterier er inkl.
Trenger man noe mer en stangen man holder i og bateri?
Er dette lett, enkel å bruke?
Er denne bedre å bruke en de vanlige slamsuger man må bære
bøtter med slam vann?
Ønsker alle sine synspunkter på dette.
Her er mer info jeg vet om denne:
Med den nye batteridrevne slamsuger fra Eheim kan du gøre rent i bunden af dit akvarie meget nemt. Passer til alle akvariestørrelser.
Den er 60 cm lang og er 100% vandtæt.
Den er meget nem at rengøre, da det stort set kun er filterelementet der skal rengøres (meget nem at aftage) og resten skylles.
Batterier er inkl.
Postet 10.06.09 kl 14:00
Postet 10.06.09 kl 19:30
Eg har denne, og den er veldig grei å bruke.
Du trenger ikke noe tilbehør. Vannet blir sugd opp, og renner ut en finmasket duk tilbake i karet. Slammet blir hengende igjen i duken.
Fordelen med denne er at du kan gjøre en skikkelig rensejobb uten at du tømmer karet for vann, og selvfølgelig at du slipper styret med bøtter.
Du trenger ikke noe tilbehør. Vannet blir sugd opp, og renner ut en finmasket duk tilbake i karet. Slammet blir hengende igjen i duken.
Fordelen med denne er at du kan gjøre en skikkelig rensejobb uten at du tømmer karet for vann, og selvfølgelig at du slipper styret med bøtter.
Postet 10.06.09 kl 20:04
Postet 10.06.09 kl 20:59
Postet 10.06.09 kl 21:06
Postet 10.06.09 kl 21:12
Postet 10.06.09 kl 21:17
Postet 10.06.09 kl 21:36