Plutselig tykk guppy

Jeg gidde mine Ancistrus sånn fortabletter. Guppyene mine elsket det også. Jeg har en hunnguppy som plutselig ble tykk etter jeg gidde de fortablettene. Jeg dro på butikk og merket det når jeg kom hjem. Hun er liksom tykk over hele magen uten der den gravid flekken er. Den er også stor med noen hvite prikker. Hun er litt på toppen og jager de andre guppyene. Hun har fått yngel for noen uker siden. Hun kan vel ikke bli tykk og gravid igjen så fort?
he he - dette minner meg om mine platyer. Par av dem overspiser ofte! Da blir dem bare kjemperunde rundt magen og noe utilpass. Det er nok hun som er overspist seg på fôr. Ikke fôr dem i morgen så går det over. Jeg lurer på om dette er typisk for huer, eller oss jenter når vi får noe godt å spise , sjokkolade f.eks
Ser du nevner hvite prikker. Kom de først på finnene? Mine fisker har nemlig nettopp hatt hvitprikk, og det var en guppyhunn som var bæreren. :P
Molly&Guppy
Jeg gidde mine Ancistrus sånn fortabletter. Guppyene mine elsket det også. Jeg har en hunnguppy som plutselig ble tykk etter jeg gidde de fortablettene. Jeg dro på butikk og merket det når jeg kom hjem. [B]Hun er liksom tykk over hele magen uten der den gravid flekken er. Den er også stor med noen hvite prikker[/B]. Hun er litt på toppen og jager de andre guppyene. Hun har fått yngel for noen uker siden. Hun kan vel ikke bli tykk og gravid igjen så fort?


Dette sa jeg :P Mener liksom det er hvite prikker på den gravid flekken (som er øynene til yngel) men tror ikke hun er gravid fordi hun har fått yngel for noen uker siden
Molly&Guppy
Dette sa jeg :P Mener liksom det er hvite prikker på den gravid flekken (som er øynene til yngel) men tror ikke hun er gravid fordi hun har fått yngel for noen uker siden :)


Hvorfor tror du ikke en hunnguppy er gravid fordi hun fikk yngel for noen uker siden...!?

Jeg ville si det er nesten umulig at en hunnguppy ikke er gravid på nytt forlengst da...
Enig med mona o.

Det kan jo väre den er gravid igjen.
Guppyer yngel ganske ofte.
Den er ikke gravid. Den har ikke så rar mage da. Den hadde bare stor mage litt ved gjellene. Når de er gravide er de vel tykk over hele magen?
Den har blitt tynnere nå. Var nok bare fortablettene som Martina sa
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap