Reserve deler til gammle armaturer? aquastabil al 107 (ene lysrør-siden er ødelagt.)

De plast greien en fester de i brakk jeg i sinne da jeg skulle ha ut ett lysrør når jeg var 16 år.. Visste ikke at det bare var å vri..

Fikk tak i deler, men fikk feil siden jeg på ene siden må ha sånn del, som også har starteren i seg. Men kan jo fikse ene siden..

Bestilt det hos en kar for lenge siden, men det begynner å drøye ut i det uendelig nå.. Han sa neste Torsdag, for en måned siden. Og jeg har sendt en mail på siden hans til han, men veit ikke om den ble sendt eller ikke. Og orker bare ikke mase mere på han. Selv om det er fare for at han har glemt hele greia og at jeg aldri har fått mast skikkelig..

Vurdere å bare lime det nå.. Men tør ikke med tanke på at det skal stå over vann ..

Spørsmålet er: Er det noen som veit hvor en får tak i deler til seriøst gamle Aquastabil armaturer? Det er tydeligvis mulig, da han hadde de delene til der hvor tenderen settes inn separat, og sa han kunne fikse den andre delen der de er en og samme enhet.

Jeg er så lei av å vente, men tør ikke mase, for det kan jeg alt ha gjort uten å få svar.. Veit det er naivt av meg kanskje, men sånn er jeg. Og kan ha få tak i så kan vel andre også?

Edit: Tok mot til meg å sendte han en SMS nå. Men om noen veit om, så er jeg hypp på å få fikset det så fort som mulig. Må utsette det siste plante innkjøpet på grunn av dette..
Tilfeldig bekjentskap
© Trygve Buanes
Reklame for plussmedlemskap