Fisk har som andre individer følelser? (side 5)

Dilla:

Oi, hehe. Beklager! Jeg innså at innlegget nok kan oppfattes som skarpt og siden du svarte rett etter meg, konkluderte jeg nok litt for kjapt

Kos deg på salamanderjakt
ElinH
hvor det stort sett er en eller to stykk som har nevt akkurat det du kommenterer

Ingen hadde nevnt det, Elin. Ingen.

ElinH
kritisere de råd som er gitt, og trekke disse rådene i tvil, synes jeg faktisk at du bør kunne fremvise hvordan du syns det bør svares. ...hadde det hele blitt litt mer spiselig

Donald
Nødvendigheten av hvor mye og hyppig det bør byttes vann i en annens kar er det nærmest umulig å vite noe om, siden det er så mange variabler som spiller inn...

Relatert til generelle 30% råd. Eg kritiserte ingen råd gitt i denne tråden.

Spiselig? Vi skriver da bare innlegg på nettet. Enig eller uenig bør ikke spille inn på humøret, etter min mening.


Eg tror egentlig vi er ganske enige, Elin, men vi snakker vel litt rundt hverandre...
Uansett gir eg meg her
Jeg tror egentlig vi er ganske enige jeg også, Donald. Eller - jeg vet vi er det, siden vi begge mener at vannbytter må tilpasses belastningen.

Følte meg bare litt truffet siden jeg ofte svarer nye akvarister (hvert fall før det ble sommer og jeg ble generelt roligere på AF), jeg ofte nevner 30 %, og jeg var en av to som gikk ganske hardt ut mot trådstarter

Misforsto jeg det, så beklager jeg selvfølgelig!

Har akkurat nytt synet av fiskene mine som spiser mygglarver og fant egg på ruta. Ingenting er så flott som det. Vannbytte for to dager siden - så de er helt i rute :p
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap