Er vannlemping en hobby? (side 25)

planter er jo moro! Bur i H8 sone som jo ikkje er den lettaste for plantevekst. Så her har det vore mykje prøving og desto meir feiling. No har eg hatt gul iris i 4 år utan å lukkast med blomst, men i år har eg sett avleggar i vetlebalja ute. Skal bli spennande å sjå om det lukkast å få blomst der*krysse fingrar og tær*.
Plussmedlem
Liv, min gamle venn! Godt å "se" deg!

H8?? Trives du i Longyearbyen?

Her er det vel H4, tror jeg. H3 i veldig lune områder. Dog fordrer det at plantene liker å vokse sidelengs - ref. nordøst/sørvest-vind....sukk Ekskona, som bor igjen i huset vi kjøpte sammen, har et par skikkelig store rhododendron. Såpass store som jeg ikke har sett andre steder i Norge enn på Østlandet. Men så ligger hagen hennes fint attonnj, som vi kaller det utpå her. Betyr å være skjermet for vær og vind. 

Er vel mellom H6 og H8 her og. Så enkelte stader er jo bedre enn andre. Tomta her har veldig lite jord i tillegg, mest stein og fjell. 11,9 grader i dag, og kaldare natterstid. Var visst minus 2 her eine natta forrige veke... Grumlemumle*drittplass*mumle. Nei, altså er jo verdas finaste på sommaren (den eine veka i året-hahaha). Me har bre og fossar, fjell og fjord så kan vel ikkje klaga. Men her er 350 moh. Til sammenlikning er besselvassheia 76 moh. Og 5 minutter unna brear i 2 retningar, så konstant breatrekk. Så sånn plantemessig så er det jo ei utfordring. Og koidam kan eg jo berre drauma om-og det gjer eg! Rododendron har eg drept fleire av tidligare, men no fekk eg avleggar av ei nabodame som får sin til. Så da håpar me at denne overlev hjå meg og! Det er jo dei i dalen som får til planter ute, så det er mogleg det er dei (ikkje) grønne fingrane min det skortar på?
Plussmedlem
 Til sammenlikning er besselvassheia 76 moh. 

Google er en fin kompis! Hahaha! Jeg lo godt da jeg så denne 😅

Ja, vi dør ikke akkurat av høydesjuke her ute. Men å blåse av land og ut i sjøen er derimot en reell trussel....

Google er fiiiint ja Men du, den rhododendroen hjå eksen burde du jo kunne få avleggar frå om du har tolmod. Lag eit snitt i barken på ei grein og  dekk med jord. Så vil den rota seg der iløpet av eit til to år og du har avleggar frå moderplanta. Nokon er og heldige med å berre ta ei grein og settje i veldig fuktig jord innendørs i eit års tid, men det har ikkje eg lukkast med.(For da må du huske å vatne regelmessig). meeen...kanskje ein kunne ha lagt ei grein i akvariet for rotdanning? Der er det iallefall vatn nok! 
Plussmedlem
Google er fiiiint ja Men du, den rhododendroen hjå eksen burde du jo kunne få avleggar frå om du har tolmod. Lag eit snitt i barken på ei grein og  dekk med jord. Så vil den rota seg der iløpet av eit til to år og du har avleggar frå moderplanta. Nokon er og heldige med å berre ta ei grein og settje i veldig fuktig jord innendørs i eit års tid, men det har ikkje eg lukkast med.(For da må du huske å vatne regelmessig). meeen...kanskje ein kunne ha lagt ei grein i akvariet for rotdanning? Der er det iallefall vatn nok!

Det endelige beviset på at Liv er den fødte akvarist - tålmodigheten måles i ÅR! 😂
I forhold til fukt så bor jeg på Trøndelagskysten. Dermed kan jeg bare legge den ute så tipper jeg den roter seg i friluft - uten å overdrive for mye. 
Men det er ikke en dum idé...Humlene liker rhododendron.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap