Hvilken fisk?

Hvilken fisk burde jeg skaffe meg???
en av mine Rødmunntetra døde...
Jeg lurte på hvilke fisk som passer best med rødmunn...
Jeg vil ha
Mindre en 5cm helst...
Ikke så vanskelig å ha...
Ikke så sensitiv...
Går bra sammen med Rødmunntetra...

Helst ikke de som dør så fort... liker ikke å akkurat se dem flyte opp ned død...

Kansje Gullfisk... men det spørs om det er små fisk som er like lette som å ha gullfisk...


Ville satt pris på gode råd og svar...
Hvor stort er akvariet da, og hvor mange rødmunnstetraer har du?

Gullfisk kan du ikek ha uansett siden de skal ha kaldere vann, samt spiser småfisk som tetraer.
ÅÅÅ det visste jeg ikke...
Den er ikke så stor...
Jeg skal først prøve med liten også gå over til stor...
håper på liten fisk...
har hatt 2 hamster og 4 hunder og har en undulat... ville prøve med fisk også...
hehe
RødmunnstetraOgUndulat^^
Helst ikke de som dør så fort... liker ikke å akkurat se dem flyte opp ned død...


De som dør så fort?? Den arten har jeg aldri hørt om...
Om fiskene dine dør fort gjør du noe ruskende galt. Hvordan er rutinene dine med filter og vannbytte?
Mente det ikke sånn... hehe...
Kan faktisk høres sånn ut hvis jeg tenker meg om...
Mente de som tåler litt mere...
Det er veldig mange som sier at Rødmunnstetraer kan dø fort...
bare av noen få temperatur forskjell
Ok, men hva er akvariestørrelsen din? Man må vite det for å kunne hjelpe deg med å velge fisk. Hvis du ikke vet antall liter, klarer du å måle bredden, lengden og høyden?

Og hvor mange rødmunnstetraer har du? Vil vite det så jeg vet hvor fullt karet er fra før
RødmunnstetraOgUndulat^^
Helst ikke de som dør så fort... liker ikke å akkurat se dem flyte opp ned død...


Ingen anbefaler vel en fisk "som dør fort"
Som de andre her nevner, må du komme med litt mere opplysninger om akvariet ditt før det kan gis noen konkrete navneforslag på fisker. Ingen vits å anbefale fisk som ikke passer i ditt lille akvarium, hvis det er ganske lite.

Så opplys om:
Hvor stort akvariet er
hvor lenge du har hatt det i drift
hvordan du går frem med hensyn til vannbytter, div. vedlikehold og slikt av akvariet.
Har bestemt meg...
vært i dyrebutikken...
ville spørre her men var letter å bestemme meg enn jeg trodde...
Legger ned tråden
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap