Tråd for morro skyld!!! forslag

Hei, jeg skal snart få en kampfisk...
Jeg tenkte kasje jeg måtte gjøre noe i mens jeg ventet...
jeg er ikke en som akkurat er så god til å finne på et navn^^
dere som har noen navn... hadde det vært fint om dere skrev det her...
Det er sikkert mange som syns man ikke trenger navn til fisk, men jeg syns i hverfall at det er fint med et navn...
Jeg er usikker på hvilken farge det er på kampfisken men jeg tror den kommer til å bli blå...
Min heter Børre. Jeg liker utradisjonelle navn til dyr
Helst med flere mellomnavn
Han er rød =0
Børre Og Silky...
Fine Navn begge, hehe...
Er egentlig litt glad i alle slags navn... bryr meg ikke bare det er fint navn...
Er glad for at jeg ikke må bestemme meg akkurat nå...
Jeg har en rød hane som heter Lois. En lys blå dame som heter Lilja og en rød og blå dame som heter Tulle. En gul hanne som heter Daniel og en plakathanne som heter Raptus. De passer veldig til navnene sine syns jeg .
Inaktiv bruker
Synes det er morsomt med navn på fisker jeg
Jeg er heller ikke så god å finne på navn, men det er likevel noen av mine fisker som helt naturlig har fått navn med tiden, og er dermed ikke så oppfinnsomme :p
Har en kampfisk som har fått navnet Kampefar, en stor gibbiceps som har fått navnet Giganticeps og en slamkryper som har fått navnet Slamk*ken. :p
Forslag til navn.. Bjarne, Albert, Blueboy, Bob-Kåre, Findus, Helmer, Keiko, Knerten, Randulf og Ludde.

Var vell det jeg kom på i farta Lykke til med navnevalg på kampfisken
Alltid gøy med noen rare navn noen ganger... hehe
Det ble ganske mange forslag her...
får vel spørre vennene mine hvilken navn som er finest...
hvis jeg skal bestemme meg alene, kommer jeg nok til sitte her og ikke klare å bestemme meg i flere timer...
Tusen takk, Mariia...^^
Min heter Johnny Depp Aragorn Haimat xp
Ganske lang og morsomt navn... hehe
men jeg tror ikke jeg kommer til å ha så langt navn,,, hehe
Bruker bare Aragorn, da
Neste kampfisk skal hete Viggo.
hakke fått satt noe navn på min egen ennå

Men Kurt Vidar er jo en sikker vinner :P
Det er mange bra navn... Jeg liker enkel navn f.eks. bare Kurt istedet for Kurt Vidar... Men alle har jo forskjellige meninger... hehe
Har akkurat kjøpt et akvarium der jeg skal ha kampfisken min oppi...
dyrebutikken er tom for kampfisk nå, men sier at de skal få de neste uke...
tror jeg skal kjøpe kampfisken ca. om 3-4 uker...
og helt til da tar jeg imot så mange forslag som mulig!!!
Kansje en navn som macther med undulaten min som heter Billy...
Min kampfisk het Red Bull, men nå er han i fiskehimmelen...
Jeg savner han og skal ha meg en kampfisk igjen. Han hadde personlighet!
ååå...
Red bull... tipper på at kampfisken din var rød eller???
Den var selvfølgelig rød. Flott mørk rød med store finner.
En fredelig og sjarmerende fyr som kom og hilste på når jeg nærmet meg akvariet, og holdt munnen klar i vannskorpen når det var mat på gang.
ohhh... Høres ut som du var glad i den... han likte deg også kjempe godt sikkert...
litt leit at han er i fiskehimmelen siden han var så fin!!!
Jeg har et spørsmål og tenkte kansje jeg skulle spørre her istedet for å lage en ny tråd...
Jeg skal jo snart få meg en kamfisk... har kjøpt alt å nå må jeg bare vente...
men etter at jeg har kjøpt kampfisk... må jeg vente 1 uke før jeg mater den???
høres litt langt ut uten mat men ... jeg har lest det i en tråd og er litt usikker...
lurte på om jeg måtte vente en uke før jeg begynte å fòre den etter at jeg hadde fått den...
Det høres jo umidderbart ut som jeg ikke har ventet lenge nok med å gi min kampfisk mat. Min heter forresten Trygve Bratteli - buskete øyebryn og litt bustete fjoner på hodet... Han fikk bittelitt mat allerede dagen etter jeg fikk han i "buret". Spesiellt etter at jeg ga han mygglarver i går midt på dagen måtte jeg skifte ut 1/2 del av vannet på kvelden da nitritnivået opp mot 0.3 fargen (Et sted mellom gul og orange) på dråpetesten. Jeg har jo to albinomaller i tillegg (Mat og Drikke).

Likheten er slående, ikke sant?
[External Image]

Vidar
Tilfeldig bekjentskap
© Ole Petter Bjørling
Reklame for plussmedlemskap