Planter ditt og planter datt....

jeg har et 63 liters akvarium og der er noen guppy og neontetra, og to forskjellige planter.( hvet ikke hva de heter men legger ut bilde) Jeg hadde tenkt til å kjøpe noen flere fisk og planter, men hva slags planter burde jeg ha?? store planter, små planter eller flyteplanter??


trenger noen råd....
Flyteplanter og småbladete planter er fint for yngelet å gjemme seg i
kan jeg ha foreksempel andemat og pistia?
Det kan du ha. Du kan jo også ha flere av planten på nederse bilde, den virket fin å gjemme seg i. Ellers kan mose funke for det nyfødte yngelet.

Vil du ha noen ekstra pene planter, kan jeg anbefale rød sverdplante og lotus, de funker dårlig som gjemmeplasser, men de er veldig pene!
Hvis jeg var deg, ville jeg ikke kjøpt andemat. jeg sliter med å bli helt kvitt det nå som det skal ut av karene. vokser som fy!
helt enig med POM, andemat er noe skikkelig dritt å bli kvitt. pistia deriomot blir så stor at det er null problemer med den
har bestilt pistia fra noen andre her og får neste uke, men har lyst på et skikkelig tropisk " regnskog"
jeg har bestemt meg for å kjøpe pistia, men har lyst på flere planter
har dere noen andre forslag?
Inaktiv bruker
Limnophila sessiliflora er min favorittplante! Den holder alger borte, har flott farge, små blader, og er en flott bakgrunnsplante! Lett å få til er den også. Jeg anbefaler den!
jeg hvet ikke, ser jo flott ut......


en liten sverdplante er jo fint
de var flotte, men ingen dyrebutiiker jeg er innon har det
selges ofte her inne på rubrikk
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap