Pmdd - plantenæring

Jeg er blant dem som med stor suksess har satt sammen plantenæring etter PPMD-oppskrift. Effektivt og ikke minst billig. Ingrediensene har vært å få hos "Akvarieutstyr", som nå synes å ha gått dukken. Andre leverandører av kjemikaliene har jeg ikke funnet i Norge. Dere andre som også bruker denne glimrende oppskriften, hvor får dere tak i kjemikaliene? For det må vel være flere enn jeg som har brukt/bruker PMDD! Jeg vet man kan bestille fra Sverige, men fins det leverandører i Norge som har gått meg forbi?

Hiolsen
Stephan
Jeg prøvde ett par tapre forsøk på å få PMDD fra Norge men ga til slutt opp og bestilte fra Sverige. Ene plassen i Norge, jeg husker ikke navnet, insisterte på 350 kroner i porto, selv etter at jeg påpekte urimeligheten i dette, for noen hundre gram med KNO3. Slikt er da bare uhørt!

Jeg har bare gode erfaringer og kan virkelig anbefale Haack.

Rask levering, rimelig porto, greit utvalg og ok priser.
Helge
Jeg prøvde ett par tapre forsøk på å få PMDD fra Norge men ga til slutt opp og bestilte fra Sverige. Ene plassen i Norge, jeg husker ikke navnet, insisterte på 350 kroner i porto, selv etter at jeg påpekte urimeligheten i dette, for noen hundre gram med KNO3. Slikt er da bare uhørt! Jeg har bare gode erfaringer og kan virkelig anbefale [URLBLOCK1]. Rask levering, rimelig porto, greit utvalg og ok priser.

Takk for nyttig svar! Er det mye plunder med fortolling hvis beløpet er over 200 (norske) kroner?
Det vet jeg ikke, jeg har bestilt to ganger og ikke passert 200 kroner ennå. Den svenske kronen er heller ikke særlig mye verdt

Jeg skal snart bestille igjen, det virker som det går mest KNO3 så det er vel lurt å kjøpe dobbel dose av dette, det andre har jeg fortsatt mengder igjen av. Av mikronæring har jeg benyttet NutriSI og er veldig fornøyd, men jeg doserer litt mer enn hva haack oppgir.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap