Chatterom ??

Vurderer å sette opp ett chatterom på SoulSeek, men lurer på interessen for ett slikt rom, akvasnakk og annet.
Spørsmål besvares her ikke på mail

Mvh Per
Jeg synes det er en god idé.
Ting som hører hjemme på AF skal så klart stilles her. Det jeg ønsker/tenker er ett sted vi kan chatte å ha det morro om fisk/vanndyr og annet tull å tøys

Mvh Per
PS ellers har vi ett meget hyggelig chatterom på WinMX
DET NORSKE ROMMET litt akva snakk er det der, men ikke slik jeg ønsker det

Mvh Per

Heisann!
Dette har jeg tenkt på lenge, lurer på om ikke jeg tok det opp i en tråd for noen mnd tilbake også..!

Kjempe flott om noen med kunnskaper nok kunne få til noe slikt

Tommel opp!
Kan i såfall denne chatsiden nåes med mobil, eller må man gå via pc?
Sirra
Det vet jeg ikke
Programmet heter SoulSeek
http://www.slsknet.org/download.html
last ned 157 NS 13e
kommer til å åpne et rom AkvaChattNorge i løpet av dagen, så får vi se om det blir noe live der. Blir det liv vil jeg senere lage ett privat rom hvor folk må inviteres, det åpne rommet blir uten admin's

Mvh Per
da er rommet oppe
Ønsker alle velkommen

Mvh Per
PS fint om dere kan bruke sammen nick der som her
Heisann!
Da er det lastet ned og oppe og går!

Men lurer litt på hvordan jeg finnet rommet Akvachattnorge da.. ?
høyreklikk i romboksen nede til høre refresh roomlist vent til den er ferdig klikk der det står rooms så blir den i alfabetisk orden

Mvh Per
høyreklikk i boksen rooms nede til høyre klikk refresh roomlist vent til den er ferdig klikk der det står rooms så blir den i alfabetisk orden

Mvh Per
sett sånt jaja da har vel de fleste skjønt det hehe
Nei, shit, dette gikk ikke!
SoulSeek er jo et helt program som må lastes ned.. hulk og snufs.. ikke noe mobilversjon der i huset, nei. Så synd.
Heisann!
Finner den fortsatt ikke jeg da... Kommer opp sånn ca 10 000 rom dog.. Er det ingen søke kanal eller noe slikt ? Mulighet for at du inviter meg eller noe ? Nick er iallefall Kenneth Skjerven..
Heisann!
Har Netcom, og sliter med veldig dårlig dekning her hvor pc`n står i kjelleren hehe.. Noen annen måte og ordne det på ? :O
Hmmmm da skal du finne rommet er noen som har vært innom i kveld
jogg opp i stua å ring meg
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Husby
Reklame for plussmedlemskap